تهران روز دوشنبه هم تعطیل می‌شود؟

۱۴۰۱/۱۰/۲۵ - ۱۶:۵۰:۰۰
کد خبر: ۱۹۶۵۸۷
تهران روز دوشنبه هم تعطیل می‌شود؟

سرمای هوا روز شنبه و یکشنبه را تعطیل کرد. با ادامه سردی هوا و بارش‌ها احتمال افت فشار گاز و قطع گاز و برق همچنان وجود دارد و با این حساب تعطیلی روز دوشنبه در تهران هم دور از انتظار نیست، هر چند هنوز تصمیمی در این مورد گرفته نشده است.

بیشتر بخوانیم:

به گزارش ایلنا، جواد اوجی وزیر نفت که برای بررسی وضعیت پایداری انتقال شبکه گاز به استان خراسان رضوی سفر کرده روز یکشنبه در جلسه فوق العاده ستاد انرژی استان خراسان رضوی و در ارتباط تلفنی با رئیس جمهور گفته: متأسفانه از روز گذشته در برخی از نقاط جنوب استان خراسان رضوی دچار قطعی گاز شدیم که پیش‌بینی شد به سرعت گاز مایع در اختیار آنها قرار گیرد و بخاری نفتی و گازی نیز توزیع شد.

اوجی افزود: قطع گاز ترکمنستان به واسطه مشکل پیش آمده در این کشور است و حتی بر اساس اخبار رسیده شهر عشق‌آباد و استان‌های مجاور در پایداری شبکه گاز و برق دچار مشکل شده‌اند.

وی افزود: در این مدت سعی شد تا با تغییر آرایش در بخش تولید و مصرف نسبت به پایداری شبکه انتقال گاز تصمیم‌گیری لحظه‌ای رخ دهد تا دچار کمترین میزان قطع گاز در کشور و استان خراسان رضوی باشیم.

تا این لحظه مدارس و دانشگاه‌های گیلان تا چهارشنبه غیرحضوری شده و چمران رئیس شورای شهر هم اعلام کرده درباره سرما و بحران گاز مردم خودشان به خودشان یاری برسانند که آسیب نبینند.

هنوز در مورد تعطیلی تهران تصمیمی گرفته نشده است.

 

ارسال نظر