طرح دولت سیزدهم برای یک یارانه جدید/ «چادر» کالای فرهنگی شناخته شده و به آن یارانه تعلق می‌گیرد

۱۴۰۱/۱۰/۲۲ - ۲۲:۵۰:۰۰
کد خبر: ۱۹۶۴۸۹
طرح دولت سیزدهم برای یک یارانه جدید/ «چادر» کالای فرهنگی شناخته شده و به آن یارانه تعلق می‌گیرد

انسیه خزعلی، معاون رئیس‌جمهوری در امور زنان و خانواده، روز ۲۰ دی‌ماه در نشستی در مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست‌جمهوری حاضر شد و به تماس‌های زنان پاسخ داد. او در بخشی از این نشست از طرحی خبر داد که بر اساس آن قرار است چادر به عنوان کالای فرهنگی شناخته شده و به آن یارانه تعلق گیرد.

به گزارش ایرنا، انسیه خزعلی در بخشی از این نشست گفت: موضوع لباس و پوشش مناسب هم در شوراهای فرهنگی و هم در دولت مورد توجه بوده و طرحی در دست است که چادر به‌عنوان کالای فرهنگی شناخته شده و به آن یارانه تعلق گیرد تا پوشش مناسب با قیمت مناسب در اختیار افراد قرار داده شود.

خزعلی خاطرنشان کرد پشتیبانی از تولیدی‌های استاندارد در زمینه حجاب هم تا حد زیادی انجام شده و ابراز امیدواری کرد اثرات آن را به زودی در بازار ببینیم و البته بر این نکته هم تأکید کرد که باید از یک‌سو نسبت به نسل جوان کار فرهنگی انجام داد و از سوی دیگر بر مسأله تولید نظارت کرد.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده از زنان هم خواست که در محیط خانواده و محیط‌های آموزشی تلاش کنند تا پوشش‌های هنجاری و استاندارد سبک زندگی ایرانی و اسلامی را مورد توجه و ترغیب قرار دهند.

 

ارسال نظر