اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۸/۱۱/۱۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۶۳۱۲۱

ارتفاع موج در خلیج‌فارس به ۳ متر می‌رسد

بوشهر|هواشناسی بوشهر در اطلاعیه‌های ویژه هواشناسی کشاورزی و دریایی وضعیت جوی و دریایی مورد انتظار را به صورت افزایش نسبی و کاهش ناگهانی و شدید دما توصیف کرده است. طبق اعلام هواشناسی از روز چهارشنبه ۱۶ بهمن‌ماه تا روز شنبه ۱۹ بهمن به سبب نفوذ یک توده هوای گرم دمای هوا ۴ تا ۷ درجه گرم‌تر می‌شود و روزهای پنجشنبه و جمعه افزایش دمای هوا نمود بیشتری دارد. همچنین از روز یکشنبه ۲۰ بهمن ماه تا پایان هفته آینده با نفوذ یک توده هوای بسیار سرد دمای هوا ۸ تا ۱۵ درجه کاهش می‌یابد. پیش بینی می‌شود کاهش دما در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه‌شدت بیشتری یابد و در برخی نقاط مرتفع استان دمای هوا به آستانه صفر درجه سلسیوس یا دمای منفی برسد.

شناسایی عامل انتشار خبر کذب ورود ویروس کرونا

 بندرعباس|رییس پلیس فتا استان هرمزگان از شناسایی عامل انتشار خبر کذب ورود ویروس کرونا به بندرعباس خبر داد و گفت: هیچ‌گونه مورد بیماری از این ویروس در استان هرمزگان مشاهده نشده است. علی اصغر افتخاری رییس پلیس فتا استان هرمزگان عنوان کرد: طی انتشار یک خبر در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مبنی بر انتشار ویروس کرونا در بندرعباس و بستری این فرد در بیمارستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت. این مقام مسوول بیان کرد: به محض رویت این خبر در فضای مجازی بلافاصله با دانشگاه علوم پزشکی تماس گرفته شد و در خصوص این خبر گفت‌وگو شد که این شایعه را تکذیب کردند. او اضافه کرد: با توجه به حساسیت موضوع و جهت جلوگیری از تشویش اذهان عمومی و همچنین سوءاستفاده برخی افراد، کارشناسان این پلیس کمتر از یک ساعت موفق به شناسایی انتشار‌دهندگان این خبر کذب در فضای مجازی شدند و بعد از دستگیری پرونده با تکمیل مستندات جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.

مشعل گاز 4 روستای سوادکوه روشن شد

مازندران| به مناسبت ایام الله دهه فجر، چهار روستای کوهستانی منطقه سوادکوه با هفت میلیارد تومان اعتبار گازرسانی شد. جعفر احمدپور مدیرعامل شرکت گاز مازندران درآیین افتتاحیه گازرسانی به چهار روستای منطقه سوادکوه، میزان هزینه این پروژه‌ها را هفت میلیارد تومان برشمرد و افزود: این پروژه دارای ۲۶ کیلومتر مسیر انتقال، دو ایستگاه و قابلیت نصب ۶۰۰ علمک است و با این اقدام بیش از ۹۰۰ خانوار تحت پوشش گازرسانی قرار گرفتند. وی با اذعان بر کمبود نقدینگی کشور بر عدم توقف پروژه‌های گازرسانی اشاره و از جمله افتتاحیه‌های پروژه گازرسانی در این ایام را افتتاح گازرسانی به ۱۳۳ روستا و یک شهر در منطقه ساری، ده روستا در بهشهر، گازرسانی به صنعت پیشرو همچون نساجی و یک روستا در غرب استان عنوان کرد.

برگزار ی صبحگاه مشترک یگان حفاظت و پایگاه بسیج مقاومت

بندرامیرآباد|همزمان با فرارسیدن چهل و یکمین طلیعه پیروزی انقلاب صبحگاه مشترک نیروهای یگان حفاظت و بسیجیان بندرامیرآباد با حضور مدیر و جمعی از مسوولان این بندر در میدان صبحگاه یگان حفاظت بندرامیرآباد برگزار شد.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد در صبحگاه مشترک یگان حفاظت همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر که در بندرامیرآباد برگزار شد، گفت: ایران در زمانی قدرت اول منطقه و خاورمیانه شد که دشمنان این مرزوبوم، در کشورهای مرزی حضور خباثت و خسارت باری دارند.

سیاوش رضوانی ابراز امیدواری کرد:در گام دوم انقلاب اسلامی به خواست خدای متعال، شاهد پیشرفت روز افزون کشور در تمام عرصه‌های علمی، فرهنگی و اقتصادی به پشتوانه جوانان نسل سوم و چهارم و ان شاء‌الله نسل‌های بعدی انقلاب باشیم.

700 اتوبوس شهر اصفهان طی تفاهم با دولت بازسازی می‌شود

اصفهان|شهردار اصفهان از امضای تفاهم‌نامه‌ای با دولت برای بازسازی اتوبوس‌ها خبر داد و گفت: این تفاهم نامه طی دو بخش امضا شده و یک بخش باقی مانده که قرار است با شیوه جدید از نظر تامین مالی 700 اتوبوس در شهر اصفهان بازسازی شود. قدرت‌الله نوروزی در برنامه رادیویی «شهر پرسشگر، شهردار پاسخگو» با تبریک دهه فجر به شهروندان و به همه ملت ایران، اظهار کرد: چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را آغاز کردیم و همزمان با این ایام شهرداری اصفهان فعالیت‌های خوبی را شروع کرد. در حال حاضر 200 عنوان برنامه با 400 اجرا در سطح شهر داریم و در مناطق افتتاحیه‌های مختلفی خواهیم داشت که روز گذشته در منطقه 10 خدمات جدیدی در خدمت مردم قرار گرفت. همچنین روز دوشنبه هفته آینده هم در منطقه 12 پروژه‌هایی را

در اختیار مردم قرار خواهیم داد.

 

ارسال نظر