اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۶۰۰۰۷

کلاهبردار ۷۰ میلیاردی املاک دستگیر شد

بوشهر| فرمانده انتظامی استان بوشهر خبر داد: فردی که به بهانه خرید و فروش املاک ۷۰میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، با تلاش ماموران پلیس آگاهی دستگیر شد. سردار خلیل واعظی با بیان جزییات این خبر گفت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس آگاهی مبنی بر اینکه فردی به بهانه خرید و فروش ملک از آنان کلاهبرداری کرده است، موضوع در دستور کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت. فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: با تلاش ماموران پلیس آگاهی منزل و مخفیگاه وی در شهر شیراز را شناسایی و تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی به استان فارس اعزام شدند و متهم را به صورت غافلگیرانه دستگیر و به پلیس اگاهی استان بوشهر منتقل کردند.

وجود بیش از ۴۴۰ گونه گیاه دارویی در لرستان

خرم‌آباد| مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی جهاد کشاورزی لرستان گفت: بیش از ۴۴۰گونه گیاه دارویی در استان شناخته شده است. عبدالله موموندی در دیدار با فرماندار سلسله، با بیان اینکه بخش کشاورزی بر بستر مزیت‌های نسبی استوار است، اظهار کرد: شهرستان سلسله دارای موقعیت‌های اقلیمی و انسانی خاصی است که آن را مستعد توانایی‌های خوبی در بخش کشاورزی کرده است. موموندی با اشاره به لزوم فراهم کردن مسیری برای توسعه صنعت گیاهان دارویی در سلسله عنوان کرد: توسعه، اشتغال و کارآفرینی به مطالعه نیاز دارد و برای تحقق این امر، می‌توانیم بستر و شرایط لازم برای ایجاد یک استارت‌آپ در زمینه گیاهان دارویی با محوریت زعفران در شهرستان سلسله فراهم کنیم.

تشکیل بیش از 2 هزار پرونده تخلف در طرح هدفمندی بنزین

کرج | مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز از تشکیل دو هزار و ۸۲۱ پرونده تخلف طرح نظارتی هدفمندی بنزین در استان طی یک ماه گذشته خبر داد. علی اکبر مختاری گفت: در یک ماه گذشته ۲ هزار و ۸۲۱ پرونده تخلف در این استان تشکیل شد که از بین آنها ۲ هزار و ۴۷۳ پرونده در حوزه خدمات، ۲۱۱ پرونده قاچاق و ۱۳۷ مورد در حوزه بهداشت بوده است. وی افزود: فراوانی تخلف گرانفروشی، تقلب، کم‌فروشی، عدم ارایه فاکتور، عدم درج قیمت و عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است. مختاری تصریح کرد: در این مدت ۹۵۱ میلیارد و ۵۹ میلیون و ۹۵۷ هزار و ۵۵۷ ریال جریمه برای محکومان این پرونده‌ها حکم صادر شده است.

 

ارسال نظر