اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۶۵۵۵

تامین نهاده‌های مورد نیاز دامداران و مرغداران

قزوین|رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: نهاده‌های مورد نیاز دامداران و مرغداران به میزان کافی در استان تهیه و ذخیره‌سازی شده است.

فاطمه خمسه در بازدید از انبار شرکت پشتیبانی امور دام استان گفت: با توجه به وضعیت تولید واحد‌های دام وطیور در آستانه پایان سال با برنامه‌ریزی مناسب نهاده‌های دامی در مراکز و انبار‌های پشتیبانی امور دام و بخش خصوصی به میزان کافی ذخیره‌سازی شود تا تولید‌کنندگان دچار مشکل نشوند.وی افزود: نظارت‌های بهداشتی بر ذخیره‌سازی و نگهداری نهاده‌های دامی توسط اداره کل دامپزشکی استان انجام شود.رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تاکید کرد: قزوین استان حساسی در زمینه تولید گوشت سفید، قرمز و شیر است وباید تدابیر لازم برای حفظ و ذخیره‌سازی نهاده‌های استراتژیک انجام داد.

 

مدیریت آبرسانی با وجود کاهش حدود 25 درصدی منابع

اصفهان|با توجه به اهمیت نگهداری وتامین امنیت تاسیسات آبرسانی، هاشم امینی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در رابطه با برنامه راهکارهای اجرایی و نظارتی برای مقابله با تهدیدات احتمالی در راستای پدافند غیرعامل در حوزه آب می‌گوید: اجرای اقدامات حفاظت سایبری در شرکت و واحدهای تابعه، تشکیل کمیته پدافند سایبری و تشکیل جلسات مستمر جهت اجرای مصوبات، پیگیری جهت بومی‌سازی نرم افزارها، پیگیری جهت امن‌سازی شبکه و استفاده از فایر وال‌ها، تهیه و به‌کارگیری تجهیزات مختلف برای مدیریت شرایط بحران را مد نظر قرار دادیم .

امینی در پاسخ به این پرسش که هنگام وقوع حوادث ناگهانی، بحران پیش آمده را چگونه مدیریت می‌کنید؟گفت: استفاده از الگوها و مصالح و طرح‌های مقاوم و تاب آوری، ایجاد ظرفیت‌های جایگزین در ارایه خدمات، تهیه و به‌کارگیری ظرفیت‌های جایگزین زیرساختاری، تهیه و به‌کارگیری سامانه‌های ایمن گندزدایی، تهیه و به‌کارگیری سامانه‌های ایمن گندزدایی، تجهیزکانکس مدیریت بحران-جرثقیل و خاور بحران- تریلر- نیروهای واکنش سریع، و...از جمله اقداماتی است که در راستای اجرای پدافند غیر عامل  در شرکت آبفا استان اصفهان اعمال شده است.

 

سرقت درب گرمابه آخوند در قزوین

قزوین|معاون میراث فرهنگی قزوین گفت: درب سرقت شده گرمابه آخوند قزوین ارزش تاریخی ندارد.

امیر ارجمند معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین گفت: گرمابه تاریخی آخوند از آثارارزشمند دوره قاجار در محله آخوند خیابان مولوی قزوین قرار دارد که چند وقت پیش درب نفررو ضلع شرقی این گرمابه به سرقت رفت. ارجمند افزود: برای جلوگیری از وارد شدن هرگونه آسیب به بنا‌های ارزشمند تاریخی، این آثار توسط نیرو‌های یگان حفاظت میراث فرهنگی استان به‌طور مستمر رصد و پایش می‌شود و پس از گزارش مردمی درباره سرقت درب نفر رو ضلع شرقی این بنا، نیرو‌هایی یگان حفاظت میراث فرهنگی به محل سرقت اعزام شدند و پس از بررسی مشخص شد که یک درب معمولی آهنی و فاقد ارزش تاریخی به سرقت رفته است.وی اضافه کرد: این معبر در حال حاضر مسدود شده است.

تقدیر از مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران

ساری|استاندار مازندران با اهدای لوح از تلاش‌های شرکت توزیع نیروی برق مازندران در مقوله پدافند غیر عامل و کسب رتبه برتر در حوزه پایدارسازی شبکه تشکر و قدرانی کرد .

در قسمتی از لوح استاندار به مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران آمده: بدین وسیله از تلاش‌های ارزشمند جنابعالی ومجموعه اعضای آن دستگاه درحوزه پایدار‌سازی شبکه که موجب کسب رتبه برتر در سال 1398 گردیده، تشکر و قدردانی به عمل می‌آید.

 

ارسال نظر