برگزاری همایش حمایت از تولید ملی (حاتم) در آبان ماه ۹۷

۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۱:۰۴:۳۱
کد خبر: ۱۳۰۱۷۲
برگزاری همایش حمایت از تولید ملی (حاتم) در آبان ماه ۹۷

 همایش حمایت از تولید ملی (جشنواره حاتم) با هدف حمایت از تولید داخلی و فرهنگ سازی مصرف کالای ایرانی در آبان ماه امسال توسط اتاق تعاون ایران برگزار می‌شود.

همایش حمایت از تولید ملی (جشنواره حاتم) با هدف حمایت از تولید داخلی و فرهنگ سازی مصرف کالای ایرانی در آبان ماه امسال توسط اتاق تعاون ایران برگزار می‌شود. به گزارش «تعادل» از پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق تعاون ایران، یکی از راه‌های موثر در مقابله با جنگ اقتصادی دشمن، رسیدن به اقتصاد پویا و ملی است که این امر از طریق حمایت از تولید داخلی و فرهنگ سازی مصرف کالای ایرانی تحقق خواهد یافت.

برگزاری این رویداد ملی در راستای منویات مقام معظم رهبری و نام گذاری سال ۹۷ با عنوان حمایت از کالای ایرانی است. از این رو اتاق تعاون ایران پیرو فرمایش مقام معظم رهبری که «تولید داخلی را به عنوان امری مقدس شناخته و حمایت از آن را یک وظیفه تلقی کرده‌اند» و در راستای عمل به وظایف خود و با هدف کمک به تحقق اهداف سند چشم‌انداز بیست ساله کشور، «همایش حمایت از تولید ملی (جشنواره ملی حاتم)» را در ۲۳ آبان ۱۳۹۷ با مشارکت و حمایت برخی از وزارتخانه‌ها و سازمان‌های ذیربط در محل سالن همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار می‌کند.

علاقه‌مندان و متقاضیان حوزه به منظور حضور، مشارکت و بهره‌برداری از این رویداد ملی می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با موسسه بین المللی پردیس شریف به عنوان دبیرخانه اجرایی همایش با شماره ۴۱۸۷۲۰۰۰-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

 

ارسال نظر