خودپردازها با کمبود اسکناس مواجه‌اند؟

۱۴۰۱/۱۰/۰۱ - ۱۲:۳۰:۲۷
کد خبر: ۱۹۵۶۲۵
خودپردازها با کمبود اسکناس مواجه‌اند؟

در پی مطرح شدن ادعاهایی درباره اینکه «دستگاه‌های خودپرداز در ارائه پول نقد با کمبود اسکناس مواجه هستند» دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و نیمه دولتی اعلام کرد که مشکلی از نظر تامین نقدینگی و اسکناس وجود ندارد.

به گزارش منیبان، علیرضا قیطاسی، دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و نیمه دولتی گفت: اکنون در کشور و شبکه بانکی مشکلی از نظر نقدینگی نداریم و اگر کسی در بانک مشخصی با مشکل کمبود اسکناس و نقدینگی مواجه شده‌ است، اعلام کند تا پیگیری‌ها انجام شود. 

او با بیان اینکه شعب بانک‌ها فعال و دستگاه‌های خودپرداز نیز فعال هستند و مشکلی از نظر ارائه اسکناس و تامین نقدینگی نداریم، گفت: موردی از بانک‌ها به شورای هماهنگی بانک‌ها گزارش نشده که با کمبود اسکناس مواجه باشند.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و نیمه دولتی تاکید کرد: هیچ مشکلی از نظر تامین مالی در کشور وجود ندارد و از خزانه‌های بانک مرکزی هم پیگیری کردیم، مشکلی وجود ندارد.

 

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ایران وطنم
|
-
|
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
0
0
آقای قیطاسی خودپردازهاپول نیست. چرا اصرار میکنی مشکلی نیست؟بله برای شما نیست
یه چرخی بیرون بزن یه کارت بزن بیبین هست یا نه. کجا اعتراض کنند؟ برادر فقط حرف خودتان را میزنید و تحمیل میکنید. دیروز ده تا باجه کارت زدم پول نبود. این هم اعتراض من. لطفا خبرگزاری بهش برسونه