بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرایم بیمه‌نامه موتورسیکلت‌ها

۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۹۶۶۶
بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرایم بیمه‌نامه موتورسیکلت‌ها

رییس صندوق تامین خسارت‌های بدنی از آغاز مرحله سوم بخشودگی ۱۰۰درصدی جرایم بیمه‌نامه موتورسیکلت‌ها از روز دوشنبه اول آبان ماه خبر داد.

به گزارش «تعادل»، علی جباری با اعلام این خبر افزود: مرحله سوم طرح بخشودگی ۱۰۰درصدی جریمه نداشتن بیمه‌نامه شخص ثالث برای موتورسیکلت‌ها از اول آبان ماه آغاز شده است.

وی با بیان اینکه ۱۱ میلیون موتورسیکلت در سطح کشور در حال تردد هستند، گفت: متاسفانه ۹۵درصد موتورسیکلت‌ها فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث هستند و این افراد می‌توانند از فرصت درنظر گرفته شده برای بخشودگی ۱۰۰درصدی جرایم نداشتن بیمه استفاده کنند.

رییس صندوق تامین خسارت‌های بدنی توضیح داد که از ابتدای سال گذشته و با هماهنگی با پلیس، هیچ موتورسیکلتی بدون بیمه‌نامه پلاک نشده است.

این مقام مسوول با یادآوری اجرای دو مرحله از طرح بخشودگی جرایم دیرکرد بیمه شخص ثالث موتورسیکلت‌ها، گفت: قبل از اجرای این طرح تنها ۳۰۰هزار موتورسیکلت دارای بیمه‌نامه بودند که با اجرای این طرح به یک‌میلیون موتورسیکلت افزایش پیدا کرد ولی با این حال همچنان ۱۰میلیون موتورسیکلت فاقد بیمه‌نامه هستند.

مرحله اول طرح بخشودگی ۱۰۰درصد جرایم بیمه‌نامه موتورسیلکت‌ها از ابتدای اسفند سال گذشته تا پایان سال ۱۳۹۵ و مرحله دوم نیز از ابتدای تیرماه تا ۳۱ شهریورماه سال جاری اجرا شد.

 

ارسال نظر