آخرین قیمت گوشت قرمز تازه، منجمد و مرغ در میادین تره‌بار

۱۴۰۱/۱۰/۱۷ - ۱۳:۳۰:۰۰
کد خبر: ۱۹۶۲۵۵
آخرین قیمت گوشت قرمز تازه، منجمد و مرغ در میادین تره‌بار

اواخر هفته گذشته وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد، از شنبه ۱۷ دی‌ماه گوشت قرمز منجمد در بازار عرضه می‌کند. بر همین اساس از امروز متقاضیان می‌توانند در میادین تره‌بار تهران هر کیلو ران گوساله و گوسفند تنظیم بازاری را ۱۵۵ هزار تومان بخرند.

به گزارش اکوایران، سردست و گردن گوساله ۵۰۰ تومان از ران ارزان‌تر عرضه می‌شود و قیمت هر کیلو ۱۵۰ هزار تومان است. در این بازار راسته گوساله منجمد هم ۱۶۰ هزار تومان است.

اما راسته گوسفند کمی ارزانتر و به قیمت ۱۴۰ هزار تومان است. سردست گوسفند هم حدود ۱۴۵ هزار تومان به فروش می‌رسد. در این بازار تره بار قلوگاه و گردن گوسفند منجمد ارزانترین کالا این بخش است که هر کیلو ۱۳۰ تا ۱۳۵ تومان است.

در این بازار شما فیله گوساله تازه را زیر کیلویی ۳۱۰ هزار تومان نمی توانید بخرید. اما می توانید ۳۲۵ هزار و ۶۰۰ در بسته بندی شرکتی بخرید. راسته و سردست تازه هم دراین بازار کیلویی به ترتیب ۲۴۵ هزار و ۲۴۹ هزار تومان است.

مرغ کیلویی ۴۹ هزار و ۹۰۰ تومان

قیمت مرغ کامل تازه بسته‌بندی کیسه هر کیلو گرم در میادین شهر تهران ۴۹ هزار و ۹۰۰ عرضه می‌شود. در این میادین انواع بسته‌بندی ران مرغ کیلویی ۷۰ هزار و ۷۰۰ تا ۸۱ هزار و ۸۰۰ قابل عرضه است.

اما انواع بسته‌بندی سینه مرغ از کیلویی ۷۷ هزار و ۵۰۰ تا ۹۳ هزار و ۷۰۰ تومان عرضه می‌شود.

طرفداران بال کبابی هم می‌توانند آن را به شکل بسته‌بندی کیلویی ۶۲ هزار و ۹۰۰ تومان بخرند. بازوی کبابی هم کیلویی ۵۲ تومان عرضه می‌شود.

در بین قطعات بسته‌بندی شده مرغ، پای مرغ از همه ارزان‌تر است و این کالا کیلویی ۱۱ هزار تومان عرضه می‌شود. بعد از آن جگر مرغ کیلویی ۱۳ هزار و ۹۰۰ تومان و گردن مرغ کیلویی ۱۹ هزار و ۷۰۰ تومان است. در مقابل فیله مرغ از همه قطعات مرغ گران‌تر و کیلویی ۱۱۵ هزار تومان عرضه می‌شود.

اگر کسی متقاضی سنگدان و دل مرغ باشد می‌تواند آنها را به ترتیب کیلویی ۳۱ هزار تومان تا ۲۶ هزار و ۷۰۰ تومان بخرد.

اما در این بازار هر کیلو بلدرچین منجمد کیلویی ۱۲۳ هزار تومان و بلدرچین تازه ۱۲۹ هزار تومان عرضه می‌شود.

بوقلمون ۸۸ هزار و ۹۰۰ تومان

متقاضیان بوقلمون می‌توانند در تره‌بار آن را کیلویی ۸۸ هزار و ۹۰۰ تومان بخرند. در مقابل قطعات مختلف آن بین کیلویی ۴۸ هزار و ۹۰۰ تومان تا ۱۸۲ هزار تومان است. ارزان‌ترین قطعه بوقلمون بال آن است و گران‌ترین آن ران بوقلمون است.

 

ارسال نظر