اخبار

۱۴۰۰/۰۹/۰۳ - ۰۲:۰۹:۴۳
کد خبر: ۱۸۴۲۹۸

بیژن نامدار زنگنه، وزیر سابق نفت: 

گفتم نمی‌گذارند من بیایم

یک فعال سیاسی اصولگرا درمورد لغو حضور وزیر سابق نفت در صدا و سیما نوشت: وزیر سابق نفت داشته زندگی‌اش را می‌کرده که از او برای شرکت در یک برنامه تلویزیونی برای بحث درباره کرسنت دعوت می‌شود. او هم می‌پذیرد و پیشنهاد می‌دهد سعید جلیلی هم دعوت شود. بعد از مدتی تلویزیون برای حضور جلیلی عذر می‌آورد و درخواست می‌کند زنگنه تنها به برنامه برود که او هم می‌پذیرد.

محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا درمورد لغو حضور بیژن نامدار زنگنه وزیر سابق نفت در شبکه افق طی یادداشتی در کانال تلگرمی‌اش نوشت: با اطلاع می‌گویم که لغو دعوت زنگنه برای حضور در تلویزیون، از جایگاهی بیرون از صداوسیما انجام شده.

اما داستان چه بود؟

داستان این است که وزیر سابق نفت داشته زندگی‌اش را می‌کرده که از او برای شرکت در یک برنامه تلویزیونی برای بحث درباره کرسنت دعوت می‌شود. او هم می‌پذیرد و پیشنهاد می‌دهد سعیدجلیلی هم دعوت شود. بعد از مدتی تلویزیون برای حضور جلیلی عذر می‌آورد و درخواست می‌کند زنگنه تنها به برنامه برود که او هم می‌پذیرد.

زنگنه هوشمندانه پیشدستی می‌کند و موضوع را از طریق توییتر به اطلاع عموم می‌رساند. تلویزیون که رودست می‌خورد، دستپاچه می‌شود. گویا صداوسیما اجازه چنین کاری را نداشته و «خودسرانه» وارد گود شده بوده. شاید هم چنین می‌پنداشته که زنگنه دعوت را رد می‌کند و همین خودش دستاویز می‌شود که بگویند ایهاالناس ! دیدید متهم اصلی کرسنت از مناظره و مصاحبه گریخت و نیامد؟! مرحله بعدی بازی شروع می‌شود. یکی- دو نماینده مجلس یارگیری می‌شوند. خبرگزاری‌های دولتی و حامی دولت به خط می‌شوند و از طرف قوه قضاییه می‌گویندکه کیفرخواست کرسنت صادر شده .  کجای دنیا متهم را به تلویزیون می‌آورند! و یادشان می‌رود که همین تلویزیون ده‌ها و صدها متهم با پرونده باز را جلوی دوربین آورده و گاهی از آنها اعتراف گرفته است! این‌بار اما با زنگنه‌ای روبروست که صریح و بی‌تعارف است و اگر روبروی دوربین تلویزیون بنشیند حرف‌هایی را می‌زند که تا حالا کسی نگفته و خیلی از اعوان و انصار دلواپسان از جمله سعیدجلیلی باید برای مدت‌ها به مرخصی تشریف ببرند .

همچنین شاید کل پرونده عوض شود و معلوم گردد متهمان اصلی الان در جایگاه مدعی نشسته‌اند و برای دیگران پرونده‌سازی می‌کنند. به علاوه پایداریچی‌هایی که در نقش ستون پنجم عمل می‌کنند دچار مخمصه شوند.

خلاصه اینکه تلویزیون جاخالی می‌دهد و برنامه هوا می‌شود.

از آن طرف برای زنگنه که تا دم خیمه معاویه و عمروعاص رفته، بنا به مصلحت‌هایی، تماس‌ها و پیغام‌ها شروع می‌شود که... این‌بار هم خیانتکارهایی که با عقیم گذاشتن کرسنت، نان گرم سفره عرب‌ها را تامین کردند، جستند تا نوبتی دیگر برسد.

توییت زنگنه: در موضوع کرسنت فرصت صداوسیما تنها برای اتهام زنندگان است

وزیر سابق نفت نوشت: من هم در همان ابتدا گفتم نمی‌گذارند من بیایم و همان شد که گفتم، گویا در موضوع کرسنت فرصت صداوسیما تنها برای اتهام زنندگان است. بیژن نامدار زنگنه در صفحه توییتری خود نوشت: همکاران شبکه افق خودشان بنده را دعوت کردند و من هم در همان ابتدا گفتم نمی‌گذارند من بیایم و همان شد که گفتم، گویا در موضوع کرسنت فرصت صداوسیما تنها برای اتهام زنندگان است!

و افوض امری الی‌الله إن‌الله بصیر بالعباد.

بایدن نامزد ریاست بانک مرکزی امریکا را معرفی کرد

رییس‌جمهور ایالات متحده جروم پاول را برای دومین بار به عنوان نامزد ریاست فدرال رزرو (بانک مرکزی این کشور) معرفی کرد.به گزارش راشاتودی، جو بایدن، رییس‌جمهور ایالات متحده، جروم پاول را برای دومین بار به عنوان نامزد ریاست فدرال رزرو (بانک مرکزی این کشور) معرفی کرد.گزارش‌ها حاکی است که این اقدام به‌طور گسترده از سوی ناظران بازار پیش بینی شده بود.بایدن در حساب رسمی توییتر خود گفت: امریکا به رهبری ثابت، مستقل و موثر در فدرال رزرو نیاز دارد. به همین دلیل است که من جروم پاول را برای بار دوم به عنوان نامزد رییس شورای حکام سیستم فدرال رزرو و دکتر لائل برینارد را به عنوان نامزد نایب‌رییس شورای حکام معرفی خواهم کرد.بر اساس این گزارش، اقدام بایدن نشان‌دهنده تداوم سیاست‌های پولی فعلی فدرال رزرو در زمانی است که واشنگتن با چالش‌های حیاتی از جمله افزایش تورم در بحبوحه تلاش‌ها برای احیای اقتصاد کند به دلیل همه‌گیری کرونا مواجه است.

تفحص از شرکت‌های دولتی را در مجلس کلید می‌زنیم

سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از قصدش برای کلید زدن تحقیق و تحقق از شرکت‌های دولتی خبر داد و گفت که مساله در شرکت‌های دولتی و شبه‌دولتی فقط «حقوق‌های نجومی» نیست.به گزارش ایسنا، سید نظام موسوی نماینده تهران در صفحه توییتر خود نوشت: «مساله در شرکت‌های دولتی و شبه‌دولتی فقط حقوق‌های نجومی نیست. تاسف بارتر این است که در بسیاری موارد این حقوق‌ها را کسانی می‌گیرند که نه به دلیل دانش و تجربه بلکه به‌واسطه ارتباطات مسوولیت گرفته‌اند.

 

ارسال نظر