آغاز فروش سیم‌کارت‌های همراه اول با هدایای دیجیتالی ویژه

۱۴۰۱/۱۲/۱۰ - ۰۱:۴۱:۱۶
کد خبر: ۱۹۹۹۴۵

همراه اول در استقبال از بهار طبیعت، فروش سیم‌کارت‌های دایمی و اعتباری با هدایای ویژه 1.5 تا 2 میلیون تومانی در قالب اعتبار دیجیتال را آغاز کرد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول در آخرین روزهای سال 1401 طرح ویژه فروش سیم‌کارت‌های دایمی و اعتباری با «هدایای دیجیتالی» را اجرا می‌کند تا علاقه‌مندان عضویت در خانواده بزرگ و معتبر همراه اول، با دست پر به استقبال نوروز 1402 بروند. در این طرح ویژه به تمامی خریداران سیم‌کارت دایمی هدیه ویژه 2 میلیون تومانی و سیم‌کارت اعتباری هدیه ویژه 1.5 میلیون تومانی اعتبار خدمات زندگی دیجیتال ارایه می‌شود.

این هدیه شامل اعتبار یا تخفیف‌های ویژه برای استفاده از اپلیکیشن‌های جذاب و کاربردی در حوزه‌های سفر و گردشگری (توریسم)، تفریح و سرگرمی، فروشگاه اپلیکیشن‌های اندرویدی، دوره‌های آموزشی، بیمه خودرو، خدمات در منزل و سلامت دیجیتال می‌شود. مشترکان پس از خرید سیم‌کارت جدید در بازه زمانی 9 تا 28 اسفند 1401 و فعالسازی آن، می‌توانند برای دریافت هدیه خود وارد اپلیکیشن «همراه من» شده و سپس به بخش «خدمات» و «خدمات زندگی دیجیتال» بروند.  در بخش مذکور کدهای اعتبار یا تخفیف اختصاصی برای هر یک از اپلیکیشن‌ها و پلتفرم‌های دیجیتالی حاضر در این طرح به متقاضی ارایه می‌شود که می‌توان کدهای مذکور را در اپلیکیشن موردنظر وارد و برای ثبت سفارش یا دریافت خدمات اقدام کرد.

 

ارسال نظر