برای تخفیف تا 90 درصد مکالمه و اینترنت چه کدی را بگیریم؟

۱۴۰۱/۱۰/۱۳ - ۰۸:۵۰:۵۷
کد خبر: ۱۹۶۰۷۵

با افزایش تعداد اپراتورهای تلفن همراه زمینه رقابت بین آنها در جذب تعداد بیشتر مشترکان نسبت به رقبای خود شکل گرفت.

به گزارش ایلنا، بر همین اساس اپراتورهای تلفن همراه همواره سعی می‌کنند با ارایه خدمات گوناگون و متنوع ضمن جلب‌توجه تعداد بیشتر مشترکان تلفن همراه، رضایت مشتریان خود را نیز جلب نمایند. به عنوان مثال هم‌اکنون اپراتور همراه اول دو طرح «اینترنت همراهی» و «مکالمه همراهی» را در بین کمپین‌های جاری خود دارد که اگر علاقه‌مند به کاهش هزینه‌های ارتباطی خود مخصوصا در بخش اینترنت موبایل هستید، بد نیست نسبت به آن آگاه باشید. در ادامه گزارش به تشریح هر کدام از این دو طرح تخفیف‌دار جذاب می‌پردازیم.

همراهی همراه اول با اینترنت همراهی

در طرح اینترنت همراهی به هریک از مشترکان (دایمی یا اعتباری) همراه اول بسته‌های اینترنت ویژه و مقرون به صرفه پیشنهاد می‌شود. این پیشنهاد با بهره‌گیری از هوش مصنوعی و براساس الگوی مصرف هر مشترک بوده و کاملا به صورت اختصاصی هر مشترک است و به‌طور کلی حدود 40 درصد ارزان‌تر از بسته‌های عادی است. مشترکان این اپراتور می‌توانند به منظور بهره‌مندی از اینترنت همراهی همراه اول ابتدا کد *1000*211# را شماره‌گیری و پس از مشاهده بسته‌های پیشنهادی طرح همراهی، شماره بسته پیشنهادی خود را انتخاب نمایند، لازم به توضیح است که در صورت داشتن اینترنت فعال، بسته منتخب برای مشترک رزرو خواهد شد. مشترکان این اپراتور همچنین می‌توانند جهت استعلام بسته اینترنت همراهی خود کد *1000*210# را شماره‌گیری نمایند.

با مکالمه همراهی؛ بسیار ارزانتر صحبت کنید

و اما «مکالمه همراهی» نیز از دیگر طرح‌های بسته‌ای همراه اول است که آن را با شعار «بسیار ارزان‌تر صحبت کنید» برای مشترکان خود در نظر گرفته است. مکالمه همراهی طرحی جذاب برای علاقه‌مندان به مکالمه تلفنی است که براساس آن گفت‌وگوی درون شبکه‌ای (همراه اول و تلفن ثابت) بسته‌های مکالمه بسیار مقرون به صرفه توسط هوش مصنوعی و براساس الگوی مصرف به مشترکان همراه اول ارایه می‌شود. این بسته‌ها کاملا به صورت اختصاصی هر مشترک بوده و حدود 90 درصد ارزانتر از بسته‌های عادی این اپراتور است.

علاقه‌مندان جهت بهره‌مندی از این طرح نیز می‌توانند با شماره‌گیری کد *1000*11# پس از مشاهده بسته‌های پیشنهادی بسته مورد نظر خود را انتخاب و فعال کنند. همچنین جهت استعلام بسته مکالمه همراهی نیز می‌توان کد *1000*10# را شماره‌گیری کرد.

 

ارسال نظر