اخبار ویژه

۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۶۸۸۸۶

ذوب‌آهن اصفهان پشتیبان توسعه زیرساخت‌ها است 

آغاز ریل‌گذاری محور راهبردی راه‌آهن زاهدان - چابهار به عنوان طولانی‌ترین مسیر ریلی کشور با حضور محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی و فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) به عنوان مجری طرح آغاز شد. هدف از اجرای این مسیر ریلی اتصال چابهار به عنوان تنها بندر اقیانوسی کشور به شبکه ریلی است که در نتیجه آن کشورهای آسیای میانه و افغانستان به آب‌های آزاد اقیانوسی متصل می‌شوند. 

وزیر راه و شهرسازی در حاشیه این مراسم به خبرنگار ما گفت: یکی از افتخارات کشور بومی‌سازی و تولید ریل توسط ذوب‌آهن اصفهان است و تمام تلاش ما در وزارت راه و شهرسازی استفاده حداکثری از ظرفیت ساخت داخل است.  وی افزود: ۹۲ هزار تن ریل مورد نیاز این پروژه تماما توسط ذوب‌آهن اصفهان تولید می‌شود .

دیدار با رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی 

 به گزارش اداره روابط عمومی مخابرات منطقه مرکزی مهندس ملک حسینی، مدیر مخابرات منطقه مرکزی به همراه مهندس مهدوی، مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مرکزی با دکتر کریمی، نماینده مردم شریف شهرستان‌های اراک، کمیجان وخنداب در مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.  بر پایه این گزارش در ابتدای این دیدار مهندس لادن مهدوی، مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مرکزی، گزارشی از مهم‌ترین اقدامات و برنامه‌های وزارت ارتباطات در راستای توسعه و تکمیل شبکه ملی اطلاعات، پروژه‌های پیشران اقتصاد دیجیتال و دولت الکترونیک ارایه کرد . در ادامه این دیدار مهندس ملک حسینی، مدیر مخا برات منطقه مرکزی اظهارداشت: کلیه مصوبات سفر وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات به استان مرکزی محقق شده است وبهره‌برداری از این طرح‌های مخا براتی در شهرستان‌های اراک، ساوه وفراهان آغاز شده است .

 

ارسال نظر