بازدید مدیرکل ورزش و جوانان شهرستان اراک از مجموعه ورزشی مخابرات منطقه مرکزی

۱۴۰۲/۰۳/۰۳ - ۰۳:۵۲:۰۵
کد خبر: ۲۰۶۵۷۴

مهندس لطفی مدیر مخابرات منطقه مرکزی به همراه مدیرکل ورزش و جوانان شهرستان اراک ازبزرگ‌ترین مجموعه ورزشی در حال احداث مخابرات در شهرک حافظیه اراک بازدید نمود. به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه مرکزی، مهندس لطفی مدیرمخابرات منطقه مرکزی بهمراه مسعود پیرایش مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی از مجموعه ورزشی در حال احداث مخابرات در شهرک حافظیه بازدید به عمل آوردند. در این بازدید مدیر مخابرات منطقه مرکزی اظهار کرد: این مجموعه از بزرگ‌ترین و کامل‌ترین مجموعه‌های ورزشی غرب کشور می‌باشد و تاکنون ۵۰ درصد پروژه با اعتبارات مجموعه مخابرات منطقه احداث شده است و به جهت تکمیل پروژه با توجه به محدودیت‌های اعتباری نیاز به جذب سرمایه‌گذار و مشارکت بخش خصوصی می‌باشد.

طی این بازدید مدیرکل ورزش و جوانان شهرستان اراک در جریان روند ساخت و ساز این پروژه قرار گرفت. در ادامه مهندس فراهانی رییس اداره املاک وضعیت فعلی پروژه را تشریح و اعتبار لازم در جهت تکمیل پروژه را اعلام نمودند .سپس دکتر حاج محمود قاسمی رییس حراست مخابرات منطقه مرکزی تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه را فرصت مناسبی برای شهروندان استان در راستای بهرمندی از خدمات کامل ورزشی دانست و درخواست مساعدت و همکاری اداره کل ورزش و جوانان را در تکمیل این پروژه و جذب پیمانکار بخش خصوصی را داشتند.

و در پایان مسعود پیرایش مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی ضمن استقبال از احداث این پروژه در شهرستان اراک از همکاری‌های لازم در اتمام این پروژه خبرداد. گفتنی است این مجموعه ورزشی که از بزرگ‌ترین مجموعه‌های ورزشی غرب کشور می‌باشد در زمینی به مساحت ۳۸۷۷ متر مربع شامل سالن‌های چند منظوره برای ورزش‌های والیبال، بسکتبال، فوتسال و همچنین استخر استاندارد با قابلیت برگزاری انواع مسابقات شنا، سونا، جکوزی و تونل آب سرد، سالن‌های کشتی ورزش‌های رزمی، سالن همایش، سالن بیلیارد، سالن‌های آموزشی، کافی شاپ و سایر امکانات می‌باشد در حال احداث است.

 

ارسال نظر