پیشگیری از تخلفات باید به‌عنوان یک اصل مدنظر حراست باشد

۱۴۰۲/۰۲/۱۳ - ۰۳:۱۱:۱۶
کد خبر: ۲۰۴۸۲۸

محمود قاسمی به عنوان سر پرست جدید اداره حراست مخابرات منطقه مرکزی منصوب شد. آیین تکریم محمود حسین آبادی رییس پیشین و معارفه محمود قاسمی سرپرست جدید اداره حراست مخابرات منطقه مرکزی برگزار شد.

به گزارش اداره روابط عمومی مخابرات منطقه مرکزی؛ در مراسمی که با حضور سیدمحمد شریفی، رییس دفتر مرکزی حراست شرکت مخابرات ایران، مهندس لطفی مدیر مخابرات منطقه مرکزی، نماینده حراست کل استان وجمعی از مدیران مخابرات برگزار شد، مهندس لطفی در سخنانی با تاکید بر اهمیت و جایگاه ویژه حراست در سازمان، وظیفه اصلی حراست راحفاظت از سازمان و پرسنل در برابر تهدیدات بیان کرد و اظهار داشت: وظیفه اصلی حراست‌ها در ادارات، حفظ و حراست آرمان‌های انقلاب اسلامی و صیانت از ارزش‌های انقلابی و اسلامی و به‌طورکلی دستاوردهای نظام اسلامی و ایجاد فضای سالم و امن کاری، پیشگیری از تخلفات و صیانت از حیثیت و جایگاه کارکنان سازمان است.

در ادامه سید محمد شریفی رییس دفتر مرکزی حراست شرکت مخابرات ایران صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و سالم‌سازی فضای اداری را از اولویت‌های حوزه حراست بیان کرد و افزود: پیشگیری از تخلفات وتذکر واصلاح باید به عنوان یک اصل مدنظر حراست باشد. وی تصریح کرد: حفاظت از کارکنان، احقاق حقوق ارباب رجوع و شناسایی عناصر ایجاد‌کننده نارضایتی از وظایف مهم حراست است. در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از محمود حسین آبادی که به افتخار بازنشستگی نایل گردیده تجلیل به عمل آمد و محمود قاسمی به عنوان سرپرست جدید اداره حراست مخابرات منطقه مرکزی معرفی شد.

 

ارسال نظر