آیین تکریم و معارفه مدیریت تجاری مخابرات منطقه مرکزی برگزار شد

۱۴۰۲/۰۱/۲۹ - ۰۴:۵۱:۵۴
کد خبر: ۲۰۳۵۷۶

با حکم مدیر مخابرات منطقه مرکزی، سید مجتبی سجادی عهده‌دار مسوولیت مدیریت تجاری مخابرات منطقه مرکزی شد. به گزارش اداره روابط عمومی مخابرات منطقه مرکزی مهندس لطفی مدیر مخابرات منطقه مرکزی در مراسم تکریم و معارفه مدیر تجاری مخابرات منطقه مرکزی که با حضور جمعی ازمدیران برگزار شد از زحمات و تلاش‌های خیراله محمودی در دوران تصدی این مدیریت تقدیر کرد و با اشاره بر تلاش و جدیت تمامی همکاران مخابراتی برای عبور از موانع و مشکلات موجود تأکید و تصریح کرد: با هم افزایی وهمدلی سایر مدیریت‌ها بامدیریت تجاری می‌توان از مشکلات وتنگناها عبور کردودر جهت تحقق و پیشبرد اهداف شرکت به‌طور موثرتری عمل کنیم.

وی با بیان اینکه برنامه‌ها و کارهای زیادی در مدیریت تجاری وجود دارد با تاکید بر ضرورت ایجاد تحول دایمی در این حوزه گفت: مدیریت تجاری پیشخوان شرکت است که نیاز مشتری را دریافت واعلام می‌کند و سایر بخش‌های فنی، مالی واداری در تعامل مناسب با آن باید مکمل فعالیت‌های یکدیگر باشند.

مهندس لطفی با تقدیر از زحمات مدیریت پیشین این حوزه ازسید مجتبی سجادی به عنوان نیروی با تجربه و توانمند که سوابق خوبی در بخش‌های فنی وتجاری دارد، یاد کرد و افزود: امیدوارم نقاط قوت آقای محمودی توسط ایشان و سایر همکاران مدیریت تجاری تقویت و کمبودها جبران و پوشش داده شود. در این مراسم، سید مجتبی سجادی، به عنوان مسوول جدید مدیریت تجاری مخابرات منطقه مرکزی معرفی و از خدمات خیراله محمودی، مدیر پیشین این حوزه تقدیر به عمل آمد.

 

ارسال نظر