توییتر باید بازبین‌های انسانی بیشتری استخدام کند

۱۴۰۱/۱۲/۲۰ - ۰۱:۵۲:۰۸
کد خبر: ۲۰۰۷۸۲

به گفته ۴ فرد آگاه از مذاکرات میان رگولاتورهای اتحادیه اروپا با توییتر، به ایلان ماسک دستور داده شده نیروی انسانی بیشتری به عنوان بازبین و صحت‌سنج جهت بررسی پست‌های توییتر استخدام کند.

به گزارش مهر به نقل از رویترز، این تقاضا تلاش‌های ماسک برای تغییر سازماندهی یک کسب وکار خسارت بار که به قیمت ۴۴ میلیارد دلار خریده را سخت‌تر‌ می‌کند. او بیش از نیمی از ۷۵۰۰ کارمند توییتر از جمله کل نیروی انسانی تیم‌های اعتماد و ایمنی در برخی دفاتر خود را اخراج کرده و همزمان به دنبال روش‌های ارزان‌تری برای رصد توئیت‌‌ها است.

اخراج‌های وسیع کارمندان نگرانی‌هایی را به وجود آورده که آیا توییتر‌ می‌تواند از قانون سرویس‌های دیجیتال اتحادیه اروپا پیروی کند یا خیر. در همین راستا شرکت‌های اینترنتی باید قبل از اجرایی شدن کامل این قانون در ۲۰۲۴ میلادی اقدامات خاصی را انجام دهند. در حال حاضر توئیت برای بازبینی محتوا به‌شدت از اتوماسیون استفاده و از بررسی‌های دستی خاص اجتناب‌ می‌کند. این شرکت کارمندان صحت سنجی مطالب را استخدام نمی‌کند. تیری برتون کمیسیونر اتحادیه اروپا در ماه ژانویه در یک تماس ویدئویی به ماسک هشدار داد باید فعالیت‌های زیادی انجام دهد و بازبینی محتوا و حفاظت از آزادی بیان را به میزان قابل توجهی تقویت کند.

 

ارسال نظر