برگزاری رویداد آینده‌سازان فناوری اطلاعات و ارتباطات توسط آکادمی همراه اول و هواوی

۱۴۰۱/۱۲/۱۱ - ۰۱:۲۰:۰۰
کد خبر: ۲۰۰۰۵۴

رویداد هشت روزه آینده‌سازان فناوری اطلاعات و ارتباطات تحت نظر مدرسان برتر داخلی و خارجی با همکاری مشترک آکادمی همراه اول و هواوی آغاز به‌کار کرد. به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، رویداد «آینده‌سازان فناوری اطلاعات و ارتباطات» از روز گذشته سه شنبه 9 اسفند 1401 توسط آکادمی همراه اول و شرکت هواوی آغاز به کار کرد.

شرکت‌کنندگان در این رویداد هشت روزه که به صورت حضوری و مجازی با دو زبان فارسی و انگلیسی ارایه می‌شود، در دوره های5G، AI، Cloud، leadership، Business Model و... تحت نظر مدرسان برتر داخلی و خارجی آموزش می‌بینند. محمد بادکوبه‌ای معاون شناسایی و جذب استعدادهای آکادمی همراه اول در مراسم افتتاحیه این رویداد ضمن معرفی خانواده همراه اول و پروژه‌هایی که در اپراتور اول تلفن همراه در جریان است، اظهار کرد: برای این رویداد 2500 رزومه دریافت شد که در پایان 130 نفر برگزیده به آن راه یافتند.

گفتنی است متقاضیان پس از گروه‌بندی و شرکت در دوره‌ها با انجام مینی پروژه‌های کاربردی مهارت خود را افزایش خواهند داد. آکادمی همراه اول با ماموریت تربیت، توسعه و توانمندسازی نیروی انسانی در اکوسیستم دیجیتال در تابستان ۱۳۹۹ آغاز به کار کرد و به پشتوانه دانش و توسعه شرکت بزرگ همراه اول، می‌کوشد تا نیازهای آموزشی عمومی و تخصصی و فاصله مهارتی میان تحصیلات آکادمیک و فضای کار را با طراحی و اجرای دوره‌های آموزشی و کارآموزی سازمانی پوشش دهد.

 

ارسال نظر