رقیب تازه وارد فیس‌بوک

۱۳۹۳/۰۸/۰۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۷۰۹۷

شبکه اجتماعی ello از زمان راه‌اندازی در آگوست گذشته با 90 کاربر تا به‌حال به‌علت مخالفت صریح خود با عملکرد فیس بوک توانسته 5.5میلیون دلار درآمد به جیب بزند. این شبکه اجتماعی ضمن حمله به فیس بوک به‌علت نقض حریم شخصی کاربران و به اشتراک‌گذاری داده‌های شخصی آنها با شرکت‌های تبلیغاتی و دولت امریکا اعلام کرد که نه تنها هیچ آگهی را برای کاربران نمایش نمی‌دهد، بلکه به هیچ عنوان قصد ندارد داده‌های خصوصی کاربرانش را در اختیار اشخاص ثالث قرار دهد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر