اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۵۶۹۰

حضور در نمایشگاه بین‌المللی سلیمانیه عراق

اصفهان دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی سلیمانیه عراق با حضور فعال شرکت فولاد مبارکه از ایران و همراهی بیش از ۱۸۰شرکت دیگر از ۱۹کشور جهان ازجمله ترکیه، انگلستان، چین، امریکا، اندونزی، اسپانیا، اردن، عمان، ژاپن، لبنان، عراق و ... از۲۴ تا ۲۹ آبان ماه سال جاری در اقلیم کردستان عراق برگزار شد.

در این نمایشگاه علاوه بر شرکت‌های سرمایه‌گذاری و گردشگری، سایر شرکت‌کنندگان به معرفی آخرین دستاوردهای خود در زمینه‌های فولاد، مواد و مصالح ساختمانی، صنایع کشاورزی، مواد غذایی، پوشاک، تکنولوژی، صنایع بهداشتی و مواد شوینده پرداختند. بنا بر این گزارش در این نمایشگاه که در مساحت ۱۰هزار متر مربع بر پا شده بود، سیروان محمد رییس اتاق بازرگانی و صنایع سلیمانیه عراق با حضور در غرفه فولاد مبارکه اصفهان ضمن قدردانی از حضور فعال و گسترده این شرکت در این نمایشگاه به همکاری‌های هر چه بیشتر فولاد مبارکه در مبادلات تجاری و تامین ورق مورد نیاز برای ساخت بیش از ۹۰۰سوله در اقلیم کردستان تاکید کرد و افزود: به همین منظور در یکی از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ شرکت فاروق در هر ماه به بیش از ۱۰۰۰تن ورق رنگی نیاز داریم که درحال حاضر این مقدار از کشور چین تامین می‌شود و در صورتی که فولاد مبارکه بتواند در این رابطه نیاز این شرکت را تامین کند قطعا تمایل ما این است که از فولاد مبارکه نیاز خود را تامین کنیم. شایان ذکر است در این نمایشگاه که شرکت پولایبه هیز(P. B. Co) نیز به عنوان نماینده فولاد مبارکه در بخش صادرات فولاد به عراق همکاری گسترده‌یی در این نمایشگاه داشت، فولاد مبارکه کلیه محصولات تولیدی خود به ویژه ورق‌های آجدار تولید شده در مجتمع فولاد سبا را در معرض دید عموم بازدیدکنندگان قرار داد که مورد استقبال و مطالبه تعداد زیادی از صاحبان صنایع و تولیدکنندگان کشور عراق قرار گرفت.


هشدار نسبت به یخ زدگی کنتورهای آب

تبریز نگهداری بهینه از کنتورهای آب و لوله‌های روباز از یخ‌زدگی در فصل سرما و انجام اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از آسیب‌های احتمالی به این تاسیسات در فصل سرما توسط مشترکین ضروری است. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی با اشاره به آغاز فصل سرما و برودت هوا و احتمال ترکیدگی لوله‌های روباز و کنتورهای آب مشترکین عزیز از مردم درخواست کرد نسبت به استفاده از پوشش‌های مناسب ازجمله پشم شیشه، موکت و گونی و... برای عایق‌بندی کنتورها و لوله‌های روباز اقدام کنند.

مهندس ایمانلو همچنین با اشاره به تمهیدات در نظر گرفته شده برای فصل سرما گفت: برای خدمات‌رسانی مناسب به شهروندان به خصوص در فصل سرما شرکت آب و فاضلاب استان نسبت به برقراری شیفت‌های کاری در کلیه مناطق اقدام کرده است. همچنین کلیه مراکز امداد و رفع حوادث آب و فاضلاب به صورت شبانه‌روزی برای رفع حوادث احتمالی در خطوط توزیع آب شهری درحال آماده‌باش خواهند بود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان در پایان افزود: مرکز ارتباطات مردمی روابط عمومی آب و فاضلاب با شماره تماس 122 در کلیه روزهای سال به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی سوالات و راهنمایی همشهریان است.


تولید سایپا از برنامه پیش بینی شده فراتر رفت

تهران درحالی که برنامه پیش‌بینی شده برای تولید انواع خودرو سواری و تجاری سبک و سنگین برای گروه سایپا در 8 ماهه اول سال جاری

337، 429دستگاه بود، مدیران و کارکنان این گروه خودروساز با ارتقای بهره‌وری و بهبود شرایط تولید، موفق شدند در 8 ماه نخست سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل 342، 454دستگاه خودرو تولید کنند که این میزان تولید 101.5درصد بیش از برنامه است. براساس این خبر تولید 8 ماهه اول سال 94 گروه سایپا 223، 514 دستگاه بود که عملکرد سال جاری 53.2 درصد بیش از تولید محقق شده در مدت مشابه سال قبل است. لازم به ذکر است، برنامه پیش‌بینی شده برای تولید در سال جاری 530 هزار دستگاه است و با توجه به شرایط فعلی تولید همچنین عزم راسخ مدیران و کارکنان گروه سایپا، این امیدواری وجود دارد که در پایان سال برنامه پیش‌بینی تولید به طور کامل محقق شود.


تندیس رتبه برتر منطقه 8 عملیات انتقال گاز

اراک روابط عمومی منطقه 8 عملیات انتقال گاز ایران موفق شد در سیزدهمین جشنواره برترین‌های روابط عمومی کشور، رتبه برتر بخش ارتباطات الکترونیک را از آن خود کند. به گزارش روابط عمومی منطقه 8 عملیات انتقال گاز ایران، هوشنگ سفیدی، دبیرکل سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی در مراسم برگزاری این جشنواره ضمن تقدیر و تشکر از حضور خوب روابط ‌عمومی‌های سازمان‌های مختلف گفت: جشنواره برترین‌های روابط عمومی کشور یک جشنواره رقابتی و صحنه‌یی مناسب برای محک‌زنی همچنین معرفی آثار برتر روابط‌ عمومی‌ها در زمینه و بخش‌های متعدد است. سفیدی افزود: در این جشنواره، تمامی روابط عمومی‌های وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، موسسات دولتی و غیردولتی با ارسال بیش از 3300 اثر در بخش‌های پژوهش ارتباطی، برنامه‌ریزی ارتباطی و پیوست‌های ارتباطی، مدیریت راهبردی در روابط عمومی، خلاقیت و نوآوری، ارتباطات رسانه‌یی، اطلاع‌رسانی، ارتباطات الکترونیک، تکریم ارباب رجوع، مهندسی فرهنگی و فرهنگ‌سازی با هم به رقابت پرداختند. وی به ملاک‌های ارزیابی اشاره و تصریح کرد: در این جشنواره ملاک‌های ارزیابی برای انتخاب روابط عمومی‌های برتر، مجموعه فعالیت‌ها و تلاش‌هایی است که مدیران روابط عمومی برای تقویت ساختار روابط عمومی از داخل و خارج سازمان انجام داده‌اند همچنین نتایج ارزیابی در هر رشته در دو مرحله در معرض داوری قرار گرفت و روابط عمومی‌های برتر هر بخش معرفی شدند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر