خدمات‌دهی سامانه محب بانک ملت به ۴۴۲ موسسه و سازمان

۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۳۸۲۱

تعداد سازمان‌های استفاده‌کننده از خدمات سامانه مدیریت حساب‌های بانکی بانک ملت (محب)، تا پایان شهریورماه سال جاری به ۴۴۲ موسسه و سازمان افزایش یافت. به گزارش روابط عمومی بانک ملت، تعداد این سازمان‌ها در پایان سال گذشته، ۴۱۳ موسسه و در پایان سال ۹۳ تعداد ۳۵۷ موسسه بوده است. بر اساس این گزارش، سامانه محب بانک ملت به‌عنوان نمونه کاملی از

Office Banking درصدد آن است که مشتریان حقوقی همچون مشتریان حقیقی بتوانند بسیاری از خدمات متنوع بانکی و اختصاصی شرکت‌ها را در دفتر کار خود دریافت کنند. بر این اساس، مدیریت وجوه (شناسایی واریزی‌ها و برداشت‌ها)، انجام انواع حواله و انتقال وجوه به صورت موردی، گروهی، نسبتی (درصدی از وجوه) یا مکانیزه، مدیریت انواع چک (گزارش براساس وضعیت چک‌ها، تحریر، تایید، خدمات کلرینگ و...)، انواع گزارش‌های صورتحساب و مانده حساب‌ها به‌صورت تجمیعی و تفکیکی و شماتیکی در سطوح کاربران مدیریتی و عملیاتی از جمله خدمات قابل ارائه از طریق سامانه محب بانک ملت است. در عین حال، عدم محدودیت در تعداد تراکنش‌های صورتحساب، امکان ارائه وب‌سرویس‌های مختلف (فراخوانی اطلاعات از طریق اتصال سیستم مالی شرکت به سامانه محب)، بهنگام و آنی بودن گزارش‌ها، شناسایی عاملان درآمدی و سهم درصد هر عامل از درآمد کل شرکت، اتصال مستقیم به سامانه core banking، کاهش چشمگیر مغایرت‌های مالی، گزارش‌های تجمیعی واریز و برداشت به حساب‌های متعدد و استفاده از گواهی امضای دیجیتال جهت انجام تراکنش‌های مالی، برخی از ویژگی‌های مهم سامانه محب به‌شمار می‌روند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر