باید مراقب بود از تک‌روی در جبهه اصلاحات پرهیز شود

۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۰۶۹۴

محمدرضا عارف نماینده تهران و نایب‌رییس مجلس شورای اسلامی، در دیدار اعضای شورای فعالین ادوار انتخابات تهران، بر ضرورت حفظ انسجام این مجموعه تاکید کرد و گفت: یکی از مشکلات جدی در کشور ما نبود فرهنگ کار گروهی است در حالی که در تعالیم اسلامی بر ضرورت کار گروهی و استفاده از خرد جمعی تاکید شده است.

وی افزود: ما در جبهه اصلاحات به ویژه در دهه 90 در تلاش هستیم که با حفظ انسجام تشکیلاتی، حاکمیت خرد جمعی را به رسمیت بشناسیم. به گزارش ایرنا، وی به انتخابات آتی شوراهای اسلامی شهر و روستا در اردیبهشت 96 اشاره کرد و گفت: انتخابات شوراها از اهمیت زیادی برخوردار است و نباید پیروزی در انتخابات مجلس دهم موجب غرور اصلاح‌طلبان شود. عارف با بیان اینکه نباید با هر بهانه‌یی انسجام تشکیلاتی اصلاح‌طلبان را به هم زد، خاطرنشان کرد: متاسفانه گاهی در داخل جبهه اصلاحات صداهایی شنیده می‌شود که دستاوردهای ارزشمند به دست آمده را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد باید مراقب بود از هرگونه تک‌روی و ترجیح منافع فردی و حزبی بر منافع گروهی و جریانی به‌شدت پرهیز کرد.

وی همچنین در پاسخ به سوال یکی از حاضران در جلسه در ارتباط با مساله حصر گفت: بارها تاکید کرده‌ام و پیگیری این موضوع را وظیفه خودم می‌دانم و تا حد امکان پیگیری‌هایی هم صورت گرفته است و رییس‌جمهور هم از مجاری قانونی دنبال حل این مساله هستند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر