مجلس دهم به دولت کمک می‌کند

۱۳۹۵/۰۴/۰۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۶۰۳۹

مشکل اساسی کشور در حال حاضر مساله اقتصادی، معیشت مردم و اشتغال جوانان است. یکی از راهکارها برای حل این مشکلات هماهنگی میان دولت و مجلس دهم است تا این مشکلات به‌نحو احسن حل شود، هماهنگی به این معنا که اگر دولت راهکار یا لایحه‌یی برای حل مشکلات اساسی کشور و مردم دارد حتما به مجلس ارائه دهد و مجلس دهم نیز باید کمک کند تا این لوایح تصویب شود.

ازسوی دیگر، مردم دوست ندارند مسائل حاشیه‌یی در مجلس مطرح شود. مردم در حال حاضر گرفتار هستند و مشکلات عدیده‌یی دارند و باید تلاش شود تا مشکلات آنان حل شود. در هر حال، مجلس دهم قطعا در حل مشکلات مردم به دولت کمک خواهد کرد. دولت مسوول اجرایی کشور است و این‌بار به دوش دولت است و همه نمایندگان مجلس باید به دولتمردان کمک کنند تا مشکلات اساسی مردم حل شود.

در عین حال برای حل مشکلات مردم باید حتما از ظرفیت‌های داخلی استفاده شود. در این راستا سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی ابلاغ شده که حتما باید در موضوع اقتصاد مقاومتی از ظرفیت‌های داخلی استفاده کنیم و آنها را به کار ببریم و از جوانان عزیز کشورمان در این راه استفاده و به آنان اعتماد کنیم. باید خاطرنشان کرد اگر مردم پای کار بیایند و به مسوولان کشور کمک کنند قطعا تمام مشکلات به‌ویژه مشکلات اقتصادی کشور حل خواهد شد. ازسوی دیگر، مجلس دهم باید حتما به این معضلات توجه ویژه‌یی داشته باشد. در حال حاضر تعداد زیادی حاشیه‌نشین در کلان‌شهرها زندگی می‌کنند که باید نسبت به آنها پیگیری‌های لازم انجام شود.

شایان ذکر است سلایق سیاسی نمایندگان نباید به وحدت ملی و موضوعات اصلی کشور و مشکلات اساسی مردم خدشه وارد کند. مردم از نمایندگان مجلس دهم نمی‌پذیرند که دعوای سیاسی اتفاق بیفتد و مشکلات اساسی آنها روی زمین بماند. در حال حاضر دو فراکسیون امید و ولایت در مجلس دهم شکل گرفته که حتما باید برای حل مشکلات مردم با هم همکاری داشته و در تعامل باشند. مردم توقع دارند مجلس دهم به مشکلات اساسی آنان توجه داشته باشد و این توقع ملت بجاست و باید نمایندگان به این توقع‌ها عنایت ویژه داشته باشند. در هر حال، آنچه طی این چند روز از نمایندگان مشاهده کردم همه آنها دوستدار ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی هستند و بحمد‌الله در مجلس دهم دغدغه‌یی در این زمینه نخواهیم داشت، چون اکثریت نمایندگان نسبت به مشکلات مردم و ارزش‌های انقلاب و اسلام دغدغه و توجه دارند. مجلس دهم مجلس خوبی خواهد شد و ان‌شاءالله با همکاری دولت بسیاری از مشکلات اساسی مردم در این مجلس حل خواهد شد. در هر حال، مجلس دهم بار سنگینی در زمینه حل مشکلات اقتصادی مردم دارد و باید در این زمینه گام‌های جدی بردارد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر