دولت در برابر حقوق‌های نامتعارف می‌ایستد

۱۳۹۵/۰۴/۰۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۵۹۹۸

حسن روحانی رییس‌جمهوری، تدبیر و اعتدال را راه نجات کشور از مشکلات دانست و تاکید کرد: دولت یازدهم با امید، تدبیر و اعتدال، حرکت کشور را در مسیر درستی قرار داده و به این روند ادامه خواهد داد.

به گزارش ایرنا حسن روحانی پنج‌شنبه شب در ضیافت افطار با وزرا، معاونان وزرا، استانداران و روسای سازمان‌ها، با تاکید بر اینکه «مسوولان اجرایی کمربندها را برای 14 ماه پیش‌رو محکم‌تر ببندند»، گفت: کارهایی در این 33 ماه انجام شد که نه تنها برای مخالفان که حتی برای دوستان ما هم باورکردن تحقق آنها دشوار بود.

رییس‌جمهوری تصریح کرد: ثبات بازار اقتصادی، برجام و طرح تحول سلامت، سه دستاورد و پیروزی بزرگ این دولت بود که هیچ‌کس نمی‌تواند آنها را انکار کند. مخالفان و حتی موافقان این دولت نیز باور نمی‌کردند که دولت یازدهم بتواند با وجود شرایط سخت در ابتدای کار یک اقتصاد باثبات و در مسیر صحیح ایجاد کند و الان 33 ماه است که شاهد بازاری آرام و باثبات در داخل کشور هستیم. روحانی در ادامه به برخی تلاش‌های مخالفان برای سد کردن راه خدمت دولت به مردم اشاره کرد و گفت: هر روز یک برنامه‌ریزی می‌شود که هم ذهن مردم تخریب و هم مارا از مسیر منحرف کند اما اینها در پیشبرد هیچ‌یک از طرح‌هایشان موفق نبوده و نخواهند بود.

رییس‌جمهوری تاکید کرد: اگر خطایی صورت گیرد دولت از عذرخواهی لکنت زبان نخواهد داشت اما در عین حال متوقع نباشید که فسادهای گذشته را نیز برای مردم تبیین نکنیم.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر