تعادل| جناب آقای«مهدی کرباسیان»، مدیرعامل محترم سازمان توسعه و نوسازی معدن و صنایع معدنی ایران از همین ابتدا، شخص شما را خطاب قرار داده و اعلام میداریم که «یا نظارتتان را بر عملکرد روابط عمومی ایمیدرو افزایش دهید یا یقین بدانید، مسیری که اکنون روابط عمومی به خصوص در لایههای میانی طی میکند به بنبست رسانهیی خواهد رسید.» سرخط ماجرا این است که روابط عمومی ارگان متبوع شما با رسانهها به شدت سلیقهیی رفتار میکند و برخی خبرنگاران و رسانهها به دلیل اینکه به هر دلیلی در فهرست مورد دلخواه دوستان نیستند از قافله جا میمانند. از آن بدتر هم البته این است که کارشناس روابط عمومی آن سازمان در توجیه علت عدم دعوت از برخی خبرنگاران در برخی برنامهها ازجمله نشست خبری روز شنبه شما که از طریق برقراری دو بار تماس تلفنی پیگیری شد، «به غلط» اعلام میدارد که «روزنامههای اقتصادی در جمع حضور نداشتهاند»؛ این در شرایطی است که همان روز، عکس خبرنگاران حاضر در نشست در سایت «ایمیدرو» و فردای آن روز در صفحات مرتبط روزنامههای اقتصادی منتشر شد و ظاهرا روابط عمومی آن سازمان حتی متوجه این موضوع نیست که گفتار غلطی قابلیت باور دارد که مخاطبش رسانهها نباشند! در هر حال از آنجا که این دومین بار است که به طور مکتوب اعتراض خود را به رفتار این سازمان مهم دولتی اعلام میداریم، این بار شخص شما را مورد خطاب قرار دادیم تا شاید نظارت بر عملکرد روابط عمومی آن سازمان بیشتر شود.