اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۲۰۱۱

انشعابات تحت وب در شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان راه‌اندازی شد

گرگان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گلستان گفت: در اجرای اهداف دولت الکترونیک و کاهش تردد متقاضیان، سامانه اینترنتی دریافت انشعابات در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان راه‌اندازی شد. به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان گلستان، حجت‌الله خلیل‌زاده اظهار کرد: تکریم ارباب رجوع و ارتقای سلامت اداری از دیگر اهداف راه‌اندازی این سامانه است. وی افزود: متقاضیان می‌توانند با ورود به سایتwww.giec.ir و بخش دریافت انشعابات، درخواست‌های خود را ثبت و پس از دریافت کد رهگیری، روند پیگیری درخواست خود را در سامانه مذکور مشاهده کنند. خلیل‌زاده ادامه داد: این اقدام در راستای اطلاع‌رسانی به موقع و مناسب همچنین تامین رضایت ذی‌نفعان شرکت صورت گرفته است.


سایت امحای پسماند عفونی مراکز درمانی خصوصی و مطب‌ها در اردبیل افتتاح شد

اردبیل به گزارش روابط عمومی و خبرنگار وب‌دا: دکتر صادق حضرتی، معاون امور بهداشتی دانشگاه در آیین افتتاح این سایت گفت: روزانه 250کیلو پسماند عفونی در درمانگاه‌های خصوصی، آزمایشگاه‌ها و مطب‌های مرکز استان اردبیل تولید می‌شود و این سایت روزانه قابلیت امحا تا دو برابر را دارد. وی اظهار کرد: تمام بیمارستان‌های استان به دستگاه امحای پسماند عفونی مجهز هستند و به جز بیمارستان‌های اردبیل، مراکز درمانی این شهرستان از این پس پسماندهای عفونی خود را به سایت امحا ارائه خواهند داد. ام‌البنین سعادتی، مدیر شرکت بهسازان محیط و صنعت ایرانیان و مجری سایت امحای پسماند عفونی گفت: برای ایجاد فاز اول این سایت بدون استفاده از تسهیلات دولتی 250میلیون تومان سرمایه هزینه شده است.


بزرگ‌ترین تعمیرات اساسی

پتروشیمی خراسان

مشهد پتروشیمی خراسان برای انجام بزرگ‌ترین عملیات تعمیرات اساسی در 20سال گذشته دیروز از مدار تولید خارج شد. رییس مجتمع پتروشیمی خراسان با اعلام این خبر گفت: در این برنامه که عملیاتی سنگین را در پی خواهد داشت؛ تعویض استریپر واحد اوره، تعویض کاتالیست‌های راکتور 2105 تعمیرات 300مورد از دستگاه‌های ثابت و 2375مورد از موارد روتین در دستور کار قرار گرفته است. مهندس محمد خانلقی با اعلام اینکه عملیات کلان این تعمیرات، تعویض استریپر واحد اوره است، افزود: با بهسازی و تعویض استریپر واحد اوره، راندمان تولید این محصول در پتروشیمی خراسان افزایش خواهد یافت. وی همچنین با بیان اینکه نرم طبیعی در تعویض کاتالیست راکتور 10سال است، گفت: کاتالیست‌های راکتور 2105 پتروشیمی خراسان به سبب بهره‌برداری بهینه از این دستگاه با گذشت 20سال و برای نخستین ‌بار صورت می‌پذیرد.


پایگاه پلیس آگاهی شهر اندیشه افتتاح شد

شهریار با همت شهرداری و حمایت بی‌دریغ اعضای شورای اسلامی، پایگاه پلیس آگاهی شهر اندیشه واقع در فاز 5 اندیشه افتتاح و به بهره‌برداری رسید. به گزارش روابط عمومی شورا و شهرداری اندیشه در مراسم افتتاحیه پایگاه پلیس آگاهی امروز حجت‌الاسلام والمسلمین مروّج امام جمعه، صارمی معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان شهریار، عباس شوندی شهردار اندیشه، رییس و اعضای شورای اسلامی، دکتر آیینی مدیرعامل شرکت عمران، مسوولان نظامی و انتظامی شهرستان شهریار و شهر اندیشه (سرهنگ گلزار جانشین فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران، سرهنگ خدادادی رییس پلیس آگاهی غرب استان تهران، سرهنگ مکرمی فرماندهی محترم نیروی انتظامی شهرستان شهریار، سرگرد کیوان‌فر رییس پلیس آگاهی اندیشه، سرگرد حیدرپناه رییس کلانتری 16اندیشه، سروان میرزایی فرمانده بسیج حوزه 11اندیشه) و دیگر مسوولان ادارات و ارگان‌های شهر و شهرستان و نیز اصحاب رسانه و جراید، حضور داشتند.


زنگ سلامت در نخستین روز از هفته سلامت

در استان اردبیل نواخته شد

اردبیل مراسم گرامیداشت هفته سلامت در نخستین روز این هفته با حضور مدیران و مسوولان دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل آموزش و پرورش استان و با نواخته شدن زنگ سلامت برگزار شد. در این مراسم، معاون امور بهداشتی دانشگاه با اشاره به اهمیت شعار هفته سلامت و توجه بهداشت جهانی، توصیه‌های لازم را محور پیشگیری از دیابت با تغذیه سالم مطرح کرده و مشارکت دستگاه‌های اجرایی را در رابطه با کنترل بیماری‌های مزمن خواستار شد. گفتنی است از مربیان بهداشتی و معلمانی که در جهت آموزش سلامت فعالیت‌های برجسته‌یی داشتند در پایان برنامه تجلیل و لوح تقدیر اهدا شد. در کنار این مراسم به صورت نمادین غرفه و سفره سلامت با غذاهای سالم کم شیرین برپا شده بود که توسط مسوولان بازدید شد.


سامانه(122) شرکت آبفا استان مرکزی فعال در تمام روزهای سال

اراک مرکز ارتباطات مردمی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی(122) در روزهای تعطیلات نوروزی همچون دیگر روزهای سال به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی مشترکان آب و فاضلاب در سراسر شهرهای استان هستند. مهندس خلیلی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی با عنوان مطلب فوق افزود: مرکز ارتباطات مردمی شرکت آبفای مرکزی علاوه بر ثبت و پیگیری حوادث و اتفاقات آب و فاضلاب تا زمان رفع حادثه پاسخگوی سوالات و مسائل مرتبط با آب و فاضلاب شهروندان نیز هستند. وی تاکید کرد: مشترکان شرکت آب و فاضلاب قبل از هر گونه مراجعه به امور آب و فاضلاب شهر خود با 122 تماس برقرار کنید.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر