ارزیابی عملکرد مدیران در دستگاه‌های استان البرز

۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۰۴۶۴

البرز استاندار البرز گفت: عملکرد مدیران در دستگاه‌های مختلف استان ارزیابی می‌شود.

به گزارش فارس، سیدحمید طهایی روز گذشته در آخرین نشست شورای برنامه‌ریزی استان البرز اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های ما توسعه خدمات‌رسانی به مردم است.

وی ادامه داد: باتوجه به در پیش بودن نوروز و ایام تعطیلات و آغاز سفرهای نوروزی لذا تمام دستگاه‌ها باید از تمام توان خود برای ارائه خدمات به مردم و مسافران استفاده کرده و در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذاری نکنند.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: در روزهای پایانی سال عملکرد مدیران در دستگاه‌های مختلف مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و در این راستا و براساس تعاریف طرح ارزیابی دستگاه‌های استان البرز، ادارات و مدیران موفق در این زمینه معرفی می‌شوند. وی تاکید کرد: در این راستا یکی از مهم‌ترین اولویت‌ها مسوولان در دستگاه‌های مختلف باید ارائه برنامه‌های خدمات‌رسانی به مردم در سال جدید باشد. استاندار البرز در ادامه سخنان خود بر تدوین سند آمایش سرزمین تاکید کرد و گفت: تدوین این سند می‌تواند راهکار و گامی مهم در جهت توسعه خدمات‌رسانی به مردم و پیشرفت استان باشد.

سیدحمید طهایی با تاکید بر لزوم احداث کتابخانه مرکزی استان به‌عنوان مهم‌ترین مرجع علمی و کانون رجوع محققان و اندیشمندان از احداث قلعه هنرمندان این استان نیز خبر داد و اداره کل فرهنگ و ارشاد را مامور اجرای این طرح تا فاز عملیاتی کرد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر