رقابت اسنپچت با فیسبوک
نبرد برای برتری در ویدیوهای آنلاین دیگر تنها میان فیسبوک و یوتیوب نیست. مدیرعامل اسنپچت هم برای سرمایهگذاران یک پیام دارد: این اپلیکیشن به سرعت در حال رشد است و افراد جوان دوستش دارند.
مردم در طول روز 8میلیارد ویدیو از طریق اسنپچت تماشا میکنند، همان تعدادی که فیسبوک برای ویدیوهایش گزارش داده است و این موضوع را اوان اسپیگل، مدیرعامل و از بنیانگذاران اسنپچت در برابر حضار در کنفرانس فناوری مورگان استنلی آشکار کرد. اسپیگل همچنین به جمع سرمایهگذاران و حاضرین گفته که مشاهده این ویدیوها در مقایسه با سال گذشته به بیش از پنج برابر رسیده است. اپلیکیشن اسنپچت روزانه بیش از 100میلیون کاربر دارد که بهطور میانگین 25 تا 30دقیقه از وقت خود را بطور روزانه صرف این اپلیکیشن میکنند. این نخستین سخنرانی اسپیگل در برابر سرمایهگذاران عمومی بازار بود و اسپیگل که بودجه شرکتش در آخرین ارزیابی 16میلیارد دلار ارزیابی شده است، میخواهد اطمینان حاصل کند که سرمایهگذاران متوجه مسیر رشد اسنپچت هستند. اسنپچت تیم فروش کوچک و قوانین بسیاری برای تبلیغات دارد، برای مثال تنها کلیپهای ویدیویی افقی را میپذیرد.
اسپیگل میگوید اسنپچت به محبوبیت خود میان جمعیت جوانی که به گوشیهای همراه خود معتاد هستند وابسته است و استفاده از این اپلیکیشن، روزانه به بالغ بر 41درصد در میان افراد 18 تا 34ساله در امریکا میرسد. اسنپچت یک اپلیکیشن موبایلی است که کاربران با استفاده از آن میتوانند تصویر و ویدیو را که به آن اسنپ میگویند، به لیستی از مخاطبان خود ارسال کنند.
