ماندگاری برندها در گرو تعهد به مسوولیتهای اجتماعی است
متعهد بودن به مسوولیتهای اجتماعی ضامن ماندگاری برندهای امروزی است و این مسوولیتپذیری هیچگاه از ذهن عموم مردم پاک نمیشود.
علی محمدرضایی مدیرعامل شرکت توسعه صنایع غذایی رشد، با اعلام انتخاب صنایع غذایی رشد بهعنوان برند منتخب در اجلاس سراسری رضایت مشتری گفت: این وظیفه برندهای ایرانی است که در شرایط کنونی ضمن تعهد خود به مسائل اجتماعی در مسیر ترویج فرهنگ صحیح و فراگیر شده تعهد به مسوولیتهای اجتماعی گام بردارند، مسیری که انتهای آن به رضایت واقعی مشتری ختم میشود. وی ماندگاری و محبوبیت برندها را در گرو این رفتار مدنی دانست و افزود: برای شکلگیری یک برند و ماندگاری آن در اذهان عمومی راهکارهای متعددی وجود دارد آما آنچه بیش از همه اثرگذار است، مشارکت و هماهنگ بودن با مردم در مسیر برطرف کردن مسائل اجتماعی است.
رضایی با بیان حضور مجموعه رشد در حوادث مختلف کشور از بدو تاسیس تاکنون گفت: صنایع غذایی رشد باتوجه به بضاعت موجود در مجموعه خود در رخدادهای مختلف حادث شده در کشور، از جنگ تحمیلی گرفته تا زلزلههای رودبار و زلزله بم، همه توان خود را برای حضور در میان مردم و رفع نیازهای آنان به کار گرفته و از این پس هم تلاش خواهد کرد تا با گامهای درست، در عرصه مسوولیتهای اجتماعی متعهد بماند و بهعنوان خانواده دوم خانوادههای ایرانی حضور یابد. مدیرعامل شرکت توسعه صنایع غذایی رشد همچنین بااشاره به کیفیت خوب تولیدات داخل در حوزههای مختلف مواد غذایی و تلاش فراوان شرکتهای ایرانی برای دستیابی به استانداردهای بالای کیفی افزود: در همین راستا شرکت رشد در مراحل پایانی راهاندازی واحد جدیدی در زمینه تولید پودرکیک است که در آن از بهروزترین و پیشرفتهترین تکنولوژی موجود در دنیا استفاده شده است. وی گفت: امروزه تنها 5برند معروف در دنیا برای تولید پودرکیک وجود دارد که مواد اولیهیی با سطح کیفیت بالا تولید میکنند. در این میان شرکت رشد در فرمول اختصاصی پودرکیکهای خود فقط از مواد تولید شده توسط این 5برند معروف استفاده میکند. رضایی محصولات رشد را در خاورمیانه دارای جایگاه ویژهیی دانست و تاکید کرد: رشد، نخستین دارنده استاندارد درخصوص پودرکیک در کشور است که حفظ و ارتقای کیفیت محصولات باعث شده یکی از محبوبترین برندها نزد خانوادههای ایرانی بماند، خانوادههایی که همواره با حمایتها و تشویقهای خود ما را مصمم به ادامه هر چه بهتر روند تولید کردهاند.
