هزینه بی‌خانمانی در امریکا 85/1 میلیارد دلار

۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۶۱۱۵


لس‌آنجلس‌تایمز

هزینه برنامه‌های بی‌خانمان‌ها افزایش می‌یابد - لس‌‌آنجلس یک دهه است که برای غلبه کردن بر بی‌خانمانی تلاش می‌کند اما این مشکل در سال‌های اخیر تنها بدتر شده است. مسوولان رسمی شهری گفتند حل کردن بحران بی‌خانمانی کشور یکی از اولویت‌های اصلی آنهاست، اما پول نسبتا کمی را به خانه و خدمات اختصاص دادند که این رقم در سال مالی جاری، 30میلیون دلار بوده است. اما آنها طی 10سال آینده حداقل به 1.85میلیارد دلار نیاز خواهند داشت.

بودجه براون به احتیاط مالی پایبند می‌ماند - تا حالا، خیلی آسان می‌توان آن را دکترین بودجه فرماندار جری براون خواند؛ اصرار، تنها روی کوچک‌ترین گسترش‌ها در خدمات ایالتی. در بودجه پیشنهادی 170.7میلیاردی‌اش به قانونگذاران ایالتی، براون دوباره به همین آیین خود پایبند باقی مانده است.


گاردین

«دوست» و «رفیق»: رابطه ویژه کلینتون و بلر - رابطه پر از اعتماد بین بیل کلینتون و تونی بلر، ازجمله افسوس مشترک آنها نسبت به مرگ دایانا شاهزاده ولز، در رونوشت‌ مکالمه‌های بین این دو رهبر که دیروز تحت یک درخواست آزادی اطلاعات منتشر شده، آشکار شده است. این رونوشت‌های مکالمات به سال‌های 1997 تا 2000 مربوط می‌شوند و در آنها بلر، کلینتون را «دوست» و «رفیق» می‌خواند.


واشنگتن‌پست

کیم دوباره نورافکن جهانی را پس می‌گیرد - کیم جونگ اون روز جمعه 33ساله شد و از دید این رهبر کره شمالی، او چیزهای زیادی برای جشن گرفتن دارد: همه دوباره دارند درباره او صحبت می‌کنند. بعد از چند سال قرار گرفتن زیر سایه اخبار مهم‌تر داعش و تفاهمنامه هسته‌یی ایران، کره شمالی دوباره در مرکز توجه بین‌المللی جای گرفته است.


نیویورک‌تایمز

پلیس نیویورک تحت نظر قرار می‌گیرد - در حالی که وکلا مشغول بستن چند پرونده نظارت مسلمانان در دهه‌ بعد از حملات 11سپتامبر هستند، روز پنج‌شنبه اعلام کردند که شهردار نیویورک قرار است یک شهروند غیرنظامی مستقل را تعیین کند تا فعالیت‌های ضدتروریستی اداره پلیس این شهر را زیرنظر داشته باشد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر