تازه‌خبر

۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۲۳۵۵

طلب تامین‌اجتماعی از بخش خصوصی

ایرنا معاون فنی و درآمد سازمان تامین‌اجتماعی از کمبود منابع این سازمان نسبت به هزینه‌های آن خبر داد و گفت که تامین‌اجتماعی از کارفرمایان بخش‌خصوصی 9هزار و 600میلیارد تومان طلب دارد.

محمدحسن زدا بااشاره به مطالبات 9هزار و 600میلیارد تومانی سازمان تامین‌اجتماعی از کارفرمایان (غیر از دولت)، گفت: دریافت به‌موقع این مطالبات ازجمله اولویت‌های سازمان است که در این رابطه برنامه‌های مدونی دردستور کار واحدهای اجرایی سازمان قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه اکنون نسبت مصارف به منابع سازمان تامین‌اجتماعی 112درصد است، گفت: مصارف ما 12درصد بیشتر از منابع است و ما باید شرایط سازمان را مرور کنیم تا بتوانیم بهترین اقدامات را انجام دهیم.


رشد 100 درصدی خرید تضمینی گندم در گلستان

تعادل مدیرکل غله استان گلستان با بیان مطلب فوق گفت: با توجه به افزایش میزان خرید تضمینی گندم در سال زراعی جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، شاهد رشد بی‌نظیر 100درصدی در این زمینه بوده‌ایم. وی در ادامه افزود: در سال زراعی گذشته میزان 260هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان خریداری شد که این میزان در سال جاری در همین مدت با تلاش شبانه‌روزی تمام همکاران و پرسنل زحمتکش این شرکت به 520هزار تن رسیده که از رشد بی‌نظیر 100درصدی برخوردار بوده است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر