پیش‌بینی فروش اکران نوروزی سینماها

۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۶۴۷۸

سخنگوی انجمن سینماداران، ترکیب اکران نوروزی را چیدمانی خوب توصیف و اظهار امیدواری کرد که جامعه آرام باشد و مردم به‌راحتی به سالن‌های سینما مراجعه کنند.

محمد قاصد اشرفی در این زمینه گفت: 10عنوان فیلم گزینه‌های اکران نوروزی بودند و درنهایت 5فیلم به این اکران راه یافتند که هر یک از آنها سوژه‌ها و قصه‌های مختلفی دارند و همین تنوع، باعث می‌شود چیدمان خوبی برای اکران نوروزی داشته باشیم.

او در عین حال مخاطبان را بهترین کارشناسان سینما دانست و گفت: مردم همیشه نشان داده‌اند چند قدم از هنرمندان جلوتر هستند و خیلی باهوش عمل می‌کنند و باید ببینیم برخورد مردم با این فیلم‌ها چگونه خواهد بود.

اشرفی درباره پیش‌بینی‌اش از گیشه سینماها در تعطیلات نوروز گفت: باتوجه به موقعیت فیلم‌ها و سوژه‌ها فکر می‌کنم اکران خوبی داشته باشیم. البته به شرایط جامعه بستگی دارد و اگر فضا آرام باشد‌، مردم به‌راحتی می‌توانند به سینماها مراجعه کنند. او درباره ارزیابی کلی‌اش از فروش فیلم‌ها در سال‌جاری توضیح داد: ابتدای سال از اکران سال93 ناامید بودم اما همیشه فیلم‌هایی خارج از جشنواره فجر هم حضور دارند که اکران عمومی آنها می‌تواند معادله را تغییر دهد و امسال نیز دو فیلم «شهر موش‌ها2» و «آتش‌بس2» جدول فروش را بسیار تغییر دادند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر