بهترین نمایشگاه خودرو در تاریخ

۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۶۴۷۵

نمایشگاه بین‌المللی خودرو ژنو که از دو روز پیش با شرکت روزنامه‌نگاران کار خود را آغاز کرده است روز پنج‌شنبه پذیرای عموم بود. پیش‌بینی می‌شود از این نمایشگاه که تا ۱۵مارس به کار خود ادامه خواهد داد حدود ۷۰۰هزار نفر بازدید کنند. کارشناسان و سازمان بین‌المللی سازندگان خودرو پیش‌بینی می‌کنند بازار خودرو در دنیا در سال۲۰۱۵ حدود ۳درصد رشد داشته باشد.

هنر لن، تحلیلگر و کارشناس خودرو می‌گوید: «سال۲۰۱۵ در مقیاس بین‌المللی سال خوبی خواهد بود. اما به این موضوع که در چه مکانی هستید نیز بستگی دارد. اگر در بازار قدرت‌های نوظهور اقتصادی به استثنای چین هستید سال خیلی خوبی نخواهید داشت.»

نمایشگاه ژنو محلی برای به نمایش گذاشتن آخرین نوآوری‌ها در زمینه استفاده از سیستم‌های دیجیتالی و هوشمند در خودروهاست. خودروهای بدون راننده و متصل به سیستم‌های کامپیوتری از دیگر شاهکارهای دنیای اتومبیل است.

فرانک ریندرنیخت، مدیرعامل شرکت «رین اسپید» می‌گوید: «امروز کودکانی که در دنیای دیجیتال به‌دنیا آمده‌اند بهتر از هر چیزی اینترنت را می‌شناسند، بنابراین انطباق با تکنولوژی نوین با نسل جدید به‌راحتی صورت می‌گیرد. مطمئنم یک روز نوه‌های ما به ما می‌گویند باور نکردنی است، شما راننده برای اتوبوس‌ها داشتید امروز همه کارها توسط ماشین‌ها انجام می‌شود.»

مدل‌های جدید آئودی آر ۸ یا فراری ۴۸۸جی‌تی‌بی‌ به نمایش درآمده در ژنو به آخرین سیستم‌های دیجیتالی و کامپیوتری برای کنترل خودرو و کمک به راننده مجهز هستند.

وب‌سایت اقتصادی بیزنس اینسایدر از این نمایشگاه با عنوان بهترین نمایشگاه خودرو در تاریخ بشر، یاد کرده است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر