رشد 53 درصدی تماس با مرکز ارتباط با مشتریان پارسیان
مدیر روابط عمومی بانک پارسیان اعلام کرد: حجم تماس با مرکز ارتباط با مشتریان طی 9ماه ابتدای امسال نسبت با مدت مشابه آن طی چهارسال اخیر 53درصد رشد داشته است.
دکتر مالکی به توسعه خدمات و محصولات بانک پارسیان اشاره کرد و افزود: در راستای افزایش خدمات و محصولات بانک، تماسهای این واحد نیز افزایش یافته است که براساس آخرین گزارش دورهیی، این واحد از ابتدای سال تا پایان آذر، پاسخگوی بیش از 70.000 تماس از کانالهای مختلف ارتباطی بوده است که 92درصد تماسها پاسخ داده شده است. مدیر روابط عمومی بانک پارسیان خاطرنشان کرد: براساس این گزارش، حجم تماسها طی 9ماه ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه آن طی چهارسال اخیر 53درصد رشد داشته است. بهطور کلی از سال89 تاکنون تماسهای تلفنی 57درصد، پیامهای وب و ایمیلهای ارسالی به مرکز 40درصد افزایش داشته است.
