پرونده کرسنت را با کمترین هزینه سامان می‌دهیم

۱۳۹۳/۰۶/۰۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۷۱۶

وزیر دادگستری درباره آخرین وضعیت پرونده کرسنت، گفت: پرونده کرسنت بسیار پیچیده است و در یک مرحله رسیدگی شده و به فرایند رسیدگی طولانی نیاز دارد. هیچ عددی در این پرونده وجود ندارد و هر فرد براساس تحلیل خود اعداد و ارقام را بیان می‌کند. متاسفانه در سال‌های گذشته جدیت کافی برای رفع این پرونده انجام نشده بود و دولت یازدهم تلاش می‌کند با کمترین هزینه و حاشیه این پرونده را به سامان برساند.

به گزارش مهر، مصطفی پورمحمدی در خصوص آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی گفت: در پرونده بابک زنجانی کار زیادی شده و این یک پرونده ملی است و در آن حقوق ملی درگیر است؛ در این پرونده پول فراوانی جابه‌جا شده است. وی افزود: خروج دومیلیارد و 600میلیون یورو در این پرونده مطرح است، می‌گویند پول در خارج از کشور است یا این‌که می‌توانیم پول را بازگردانیم که به این موارد خوشبین نیستیم، البته ما کوچک‌ترین احتمالات را نیز بررسی می‌کنیم. طی یک‌سال گذشته با کلنجار‌های بسیار توانستیم 6میلیارد و 500میلیون دلار از حقوق مردم را که به ناحق از سوی ظالمان بین‌المللی ضبط شده بود پس بگیریم.

وی ادامه داد: در پنج‌ماهه گذشته درآمد گمرکی 60درصد افزایش داشته که این به‌دلیل مبارزه با فساد، افزایش سرعت خدمات و شفاف‌سازی در گمرک است. دولت یازدهم در گام دوم فسادهای سابق را پیگیری می‌کند و حقوق بیت المال را به‌خزانه باز می‌گرداند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر