ادعای شبانه آمریکا درباره مین‌های تنگه هرمز

۱۴۰۵/۰۴/۰۷ - ۱۱:۱۲:۳۲
کد خبر: ۳۹۲۹۳۵
ادعای شبانه آمریکا درباره مین‌های تنگه هرمز

سنتکام در پیامی جدید مدعی شد که نیروهای آمریکایی بر اساس دستورات رئیس‌جمهور ترامپ، حملات بیشتری را علیه اهداف متعددی در ایران انجام داده‌اند.

 سنتکام در پیامی جدید مدعی شد که نیروهای آمریکایی بر اساس دستورات رئیس‌جمهور ترامپ، حملات بیشتری را علیه اهداف متعددی در ایران انجام داده‌اند.

سنتکام نوشت: جنگنده‌های آمریکایی زیرساخت‌های نظارت نظامی، سامانه‌های ارتباطی و مواضع پدافند هوایی ایران را هدف قرار داده‌اند.  

 ارتش آمریکا مدعی شد: حملات ما قابلیت‌های مین‌گذاری ایران را هدف قرار داد، تردد کشتی‌های تجاری از تنگه هرمز همچنان ادامه دارد و نیروهای ایالات متحده همچنان هوشیار، مرگبار و آماده باقی می‌مانند.

یک مقام آمریکایی در گفتگو با فاکس نیوز نیز ادعا کرد: نیروهای ایالات متحده و بحرین ۹ فروند پهپاد ایرانی را که شب گذشته به سمت نیروهای آمریکایی در بحرین پرتاب شده بود، سرنگون کردند. ارتش آمریکا در پاسخ به حمله شنبه ایران به یک نفتکش تجاری، حملاتی را علیه اهداف ایرانی انجام می‌دهد! نیروهای ما، حملات بیشتری را علیه اهداف متعددی در ایران انجام دادند.

بیمه ملت