تهران به حالت آماده باش درآمد/ ورود به پایتخت از این تاریخ ممنوع
رئیس پلیس راهور منطقه ۱۲ تهران اعلام کرد:با اعلام آمادهباش صددرصدی از بامداد جمعه تا صبح سهشنبه، از بسته شدن کامل تمامی ورودیهای تهران از روز جمعه خبر داد.
به گزارش چندثانیه آنلاین، رئیس پلیس راهور منطقه ۱۲ تهران اعلام کرد: با اعلام آمادهباش صددرصدی از بامداد جمعه تا صبح سهشنبه، از بسته شدن کامل تمامی ورودیهای تهران از روز جمعه خبر داد و گفت: با پیشبینی حضور ۱۵ تا ۲۰ میلیون نفری، هیچ خودرویی از شهرستانها اجازه ورود به پایتخت را نخواهد داشت و زائران فقط با مترو وارد شهر میشوند.