مرگ ۳ نفر بر اثر غرق‌شدگي در چهارباغ

۱۴۰۵/۰۴/۰۶ - ۰۲:۳۷:۴۸
کد خبر: ۳۹۲۷۷۹

مدير بحران فرمانداري شهرستان چهار باغ گفت: ۲ نفر به همراه يك كودك يك ونيم ساله در اين شهرستان به كام مرگ رفتند.محمد كاظمي افزود: براساس گزارش‌هاي دريافتي اين كودك داخل استخر ويلايي در روستاي زعفرانيه افتاده و ۲ بانوي ديگر براي نجاتش وارد استخر مي‌شوند. اين ۲ نفر كه اتباع بودند، به دليل عدم آشنايي با اصول شناكردن به همراه كودك غرق شده‌اند. وی تاكيد كرد: در صورت عدم آشنايي با فنون نجات غريق و مواجهه با صحنه غرق شدگي فرد ديگري، لازم است ضمن حفظ خونسردي و تماس فوري با شماره تلفن‌هاي امدادي (۱۱۲، ۱۱۵ و ۱۲۵) تلاش شود تا با ابزاري همانند چوب، الوار، طناب يا حلقه نجات، فرد غرق شده را از آب بيرون كشيده و به نزديكترين فضاي ايمن براي اقدامات نجات انتقال داده شود.

بیمه ملت