از تدابير پدافندي تا مجاهدت خادمان صنعت برق در شرايط جنگي
مديرعامل شركت برق منطقهاي فارس و بوشهر با تشريح آخرين وضعيت شبكه، ضمن گراميداشت ياد شهيد مهندس «محمدباقر محمدي» از آمادگي زيرساختها، پايش ۲۴ ساعته شبكه، تدوين ۱۶ سناريوي بازيابي، مسدودسازي هزاران حمله سايبري و اجراي پروژههاي حياتي در اوج شرايط جنگي خبر داد و عبور موفق از تابستان را در گروی همراهي مردم دانست.
مديرعامل شركت برق منطقهاي فارس و بوشهر با تشريح آخرين وضعيت شبكه، ضمن گراميداشت ياد شهيد مهندس «محمدباقر محمدي» از آمادگي زيرساختها، پايش ۲۴ ساعته شبكه، تدوين ۱۶ سناريوي بازيابي، مسدودسازي هزاران حمله سايبري و اجراي پروژههاي حياتي در اوج شرايط جنگي خبر داد و عبور موفق از تابستان را در گروی همراهي مردم دانست. در روزهايي كه زيرساختهاي حياتي كشور بيش از هر زمان ديگري با امنيت و آرامش مردم گره خورده است، تامين برق پايدار نه يك وظيفه صرفا فني، بلكه جلوهاي از مسووليتپذيري ملي است. شبكه برق فارس و بوشهر در ماههاي اخير شرايطي پرالتهاب و حساس را پشت سر گذاشته است؛ روزهايي كه خادمان صنعت برق با روحيه جهادي در برابر تهديدات فيزيكي و سايبري ايستادند تا جريان زندگي در خانهها، صنايع و مراكز درماني متوقف نشود. دكتر قائدي، مديرعامل شركت برق منطقهاي فارس و بوشهر، در تشريح اقدامات انجام شده براي حفظ اين پايداري، روايتي از توسعه زيرساختها، پدافند غيرعامل و ايثار سرمايههاي انساني اين مجموعه ارائه داد.