ادارات خوزستان فردا شنبه با تاخیر بازگشایی میشوند
با دستور استاندار خوزستان، ادارات استان روز شنبه با تاخیر و از ساعت ۹:۳۰ فعالیت خود را آغاز میکنند.
با دستور استاندار خوزستان، ادارات استان روز شنبه با تاخیر و از ساعت ۹:۳۰ فعالیت خود را آغاز میکنند.
به گزارش ایرنا به نقل از استانداری خوزستان، در پی برگزاری مسابقه تیم ملی ایران در چارچوب رقابتهای جام جهانی ۲۰۲۶ که فردا، شنبه ۶ تیر، ساعت ۶:۳۰ صبح مقابل تیم ملی فوتبال مصر برگزار میشود، با دستور استاندار خوزستان، ادارات استان فردا از ساعت ۹:۳۰ فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.
بیمارستانها، مراکز درمانی، اورژانس، آتشنشانی و سایر مراکز نوبتکاری، امدادی و خدمات ضروری از این تصمیم مستثنی هستند.
به گزارش ایرنا، ساعت آغاز به کار ادارات در حالت عادی، هفت صبح است.