وزارت خارجه پاکستان:‌ مذاکرات فنی میان ایران و آمریکا هفته آینده از سر گرفته خواهد شد

۱۴۰۵/۰۴/۰۳ - ۱۳:۲۰:۰۳
کد خبر: ۳۹۲۶۱۱

پاکستان‌ از تداوم مذاکرات فنی ایران و آمریکا طی هفته آینده خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از الجزیره، پاکستان‌ از تداوم مذاکرات فنی ایران و آمریکا طی هفته آینده خبر داد. 

وزارت خارجه پاکستان اعلام کرد که مذاکرات فنی در سطح کارشناسی میان ایران و آمریکا، با میانجی‌گری پاکستان و قطر، هفته آینده از سر گرفته خواهد شد.

به گفته سخنگوی این وزارتخانه، رایزنی‌ها با طرف‌های ایرانی و آمریکایی برای اجرای مؤثر تفاهم‌نامه ادامه دارد و توافق شامل ایجاد خط ارتباط مستقیم میان تهران و واشنگتن برای جلوگیری از بروز مشکلات است.

 

 

 

انتهای پیام/

بیمه ملت