هیأت ایران سوئیس را به مقصد تهران ترک کرد
مذاکرات سوئیس به پایان رسید و هیأت ایران عازم تهران شد.
هیأت جمهوری اسلامی ایران به ریاست محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، روز دوشنبه و پس از حدود ۱۸ ساعت گفتوگو و رایزنی فشرده، ساختمان محل برگزاری مذاکرات را به مقصد تهران ترک کرد.
سخنگوی هیات مذاکره جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که قرار شد گروه های فنی به کار خود ادامه دهند در مورد این چند موضوعی که خدمت شما عرض کردم و سایر موضوعاتی که لازمه اجرای موثر این یادداشت تفاهم است.