بازديد ميداني مديرعامل شركت برق منطقه‌اي مازندران و گلستان از پروژه احداث ايستگاه 20/۶۳ كيلوولت آبشار چالوس

۱۴۰۵/۰۴/۰۱ - ۰۳:۳۵:۳۳
کد خبر: ۳۹۲۲۹۱

مهندس نصيري، مديرعامل شركت برق منطقه‌اي مازندران و گلستان، به منظور بررسي آخرين وضعيت پيشرفت فيزيكي پروژه‌هاي زيرساختي، از عمليات احداث ايستگاه 20/۶۳ كيلوولت «آبشار» در شهرستان چالوس بازديد به عمل آورد.

مهندس نصيري، مديرعامل شركت برق منطقه‌اي مازندران و گلستان، به منظور بررسي آخرين وضعيت پيشرفت فيزيكي پروژه‌هاي زيرساختي، از عمليات احداث ايستگاه 20/۶۳ كيلوولت «آبشار» در شهرستان چالوس بازديد به عمل آورد. در اين بازديد كه با هدف پايش دقيق زمان‌بندي اجرايي صورت گرفت، مهندس نصيري ضمن تأكيد بر اهميت استراتژيك اين پروژه در تقويت شبكه برق منطقه، اظهار داشت: با توجه به رشد بار مصرفي و لزوم پايداري شبكه در ايام اوج مصرف، احداث و بهره‌برداري از اين ايستگاه يكي از اولويت‌هاي حياتي شركت جهت جلب رضايت حداكثري مشتركين و مردم شريف شهرستان چالوس محسوب مي‌شود.  وي در ادامه با اشاره به ضرورت اجراي دقيق برنامه‌هاي توسعه‌اي تصريح كرد: تمامي بخش‌هاي اجرايي و پيمانكاران موظفند با بسيج حداكثري امكانات و منابع، فرآيند احداث اين ايستگاه را تسريع بخشند تا ضمن رفع محدوديت‌هاي شبكه، بسترهاي لازم براي گذر موفق و بي‌وقفه از پيك بار سال ۱۴۰۵ فراهم گردد. 

بیمه ملت