هك سيستم هشدار برزيل براي ارسال «نفرت از بشريت» به كاربران

۱۴۰۵/۰۴/۰۱ - ۰۳:۲۷:۲۵
کد خبر: ۳۹۲۲۸۲

به نظر مي‌رسد در يك حمله سايبري پيام هشداري به‌طور غيرمجاز براي كاربران برزيلي ارسال شده است.

به نظر مي‌رسد در يك حمله سايبري پيام هشداري به‌طور غيرمجاز براي كاربران برزيلي ارسال شده است. به گزارش مهر به نقل از رويترز، دولت برزيل مشكوك است كه يك حمله سايبري در اوايل روز شنبه به وقت اين كشور، هشداري غيرمجاز به تمام كاربران موبايل در بخش‌هاي مختلف فرستاد. «دبيرخانه ملي حفاظت و دفاع مدني» برزيل در بيانيه‌اي اعلام كرد سيستم هشدار به شهروندان پس از ارسال واژه misanthropy به معناي نفرت از بشريت به كاربران در ايالت‌هاي مختلف اين كشور در ساعت 30: 1 دقيق بامداد به وقت محلي از دسترس خارج شده است. ارسال اين هشدار غيرمجاز از راه دور دستور داده شده است و پليس فدرال مشغول تحقيق درباره آن است. همچنين سيستم هشدار در سريع‌ترين زمان ممكن دوباره احيا مي‌شود.

بیمه ملت