ثابت ماندن سرانه خريد در ميادين ميوه و ترهبار طي ۴ سال اخير
معاون بهرهبرداري و بهداشت سازمان ميادين ميوه و ترهبار از افزايش نوبت خريد، افزايش تُناژ محصولات و ثابت ماندن سرانه خريد شهروندان تهران از بازارهاي ميوه و ترهبار شهرداري در ۴ سال اخير خبر داد.
به گزارش مهر؛ محمد سرابنشين با بيان اينكه بررسيها حكايت از ارتقاي كيفيت در سازمان در تمامي زمينهها دارد؛ گفت: كاهش ميزان شكايات مردمي در سامانه ارتباط مردمي ۱۳۷ و ساير سيستمهاي نظارتي به اين معناست كه هم كيفيت محصولات عرضه شده در ميادين و بازارهاي ميوه و ترهبار و هم تكريم ارباب رجوع ارتقا پيدا كرده است. او با اشاره به افزايش ۳۰ درصدي نوبت خريد در ۴ سال اخير افزود: در سال ۱۴۰۰ بهطور متوسط نوبت خريد روزانه شهروندان از ميادين و بازارهاي ميوه و ترهبار ۳۸۵ هزار نوبت بوده است اما در ۴ سال اخير اين ميزان نوبت خريد روند افزايشي داشته به گونهاي كه در سال ۱۴۰۴ اين ميزان نوبت خريد روزانه بهطور متوسط به ۵۲۰ هزار نوبت رسيده است. سراب نشين اظهار كرد: اين در حالي است كه در برخي ايام سال مانند شب يلدا، شب عيد و ماه مبارك رمضان اين ميزان نوبت خريد بيشتر نيز ميشود. معاون بهرهبرداري و بهداشت سازمان ميادين ميوه و ترهبار شهرداري تهران ادامه داد: همچنين متوسط تُناژ قابل عرضه در بازارهاي ميوه و ترهبار از ۲۵۰۰ تن در روز در سال ۱۴۰۰ به حدود به ۳۰۰۰ تن در سال جاري رسيده كه نشاندهنده ۵۰ درصد افزايش در روز رسيده است. او بيان كرد: همچنين بررسي و ارزيابي ميزان اقبال عمومي مردم از ميادين و بازارهاي ميوه و ترهبار نشان ميدهد كه ۵.۹ كيلوگرم در سال ۱۴۰۰ به ۵.۷ كيلوگرم در سال جاري رسيده است.
