دستپخت تازه مهناز افشار، خوشمزه از آب درنیامد

۱۴۰۴/۰۶/۱۵ - ۱۵:۰۳:۵۹
کد خبر: ۳۵۶۲۱۸
دستپخت تازه مهناز افشار، خوشمزه از آب درنیامد

بعد از محبوبیت «عشق ابدی» میان کاربران و درآمد نجومی آن برای سازندگانش، برنامه‌های یوتیوبی دیگری هم شروع به تبلیغات کردند.

 بعد از محبوبیت «عشق ابدی» میان کاربران و درآمد نجومی آن برای سازندگانش، برنامه‌های یوتیوبی دیگری هم شروع به تبلیغات کردند. یکی از این برنامه‌ها «زن روز» بود که اگرچه در ابتدا تلاش کرد با نام «مهناز افشار» بر سر زبان‌ها بیفتد، اما حالا و با شروع پخشش، خانم افشار کم‌حاشیه‌ترین بخش آن به حساب می‌آید.

«زن روز»، نسخه‌ی ایرانی برنامه‌ای ترکیه‌ای به نام Doya Doya Moda است، اما در همین پنج قسمت ابتدایی آن‌قدر درگیر حواشی و جنجال‌ها شده که از موضوع اصلی‌اش، یعنی مد و استایل، کاملاً فاصله گرفته. حالا «زن روز» بیشتر به شویی شباهت دارد که به جای ایده‌دادن در حوزه‌ی استایل، مخاطب را با استایل‌هایی بسیار معمولی، داورهایی کم‌تجربه و حاشیه‌های رنگارنگ شرکت‌کنندگان مواجه می‌کند. در ادامه نگاهی داریم به جزئیاتی درباره‌ی این برنامه و حواشی پیرامون آن.