تعريف بسته حمايتي براي عبور از شرايط بحراني كسب‌وكارهاي دانش‌بنيان همكار پست

۱۴۰۴/۰۴/۰۸ - ۰۱:۴۴:۴۳
|
کد خبر: ۳۴۷۱۷۸

پس از پايان جنگ تحميلي و تجاوز رژيم صهيونيستي به كشورمان، مديرعامل شركت ملي پست اخيرا از تعريف بسته حمايتي اين شركت و همچنين معرفي شركت‌هاي دانش بنيان طرف قرارداد پست به كميسيون راهبري اقتصاد ديجيتال، براي عبور از چالش‌هاي پيش آمده براي اين كسب و كارها خبر داد

پس از پايان جنگ تحميلي و تجاوز رژيم صهيونيستي به كشورمان، مديرعامل شركت ملي پست اخيرا از تعريف بسته حمايتي اين شركت و همچنين معرفي شركت‌هاي دانش بنيان طرف قرارداد پست به كميسيون راهبري اقتصاد ديجيتال، براي عبور از چالش‌هاي پيش آمده براي اين كسب و كارها خبر داد. به گزارش ايسنا، دو هفته قبل بامداد روز جمعه بود كه در نقاطي از تهران چندين انفجار انجام شد و به دليل حمله رژيم صهيونيستي به كشورمان تعدادي از فرماندهان، دانشمندان و مردم عادي به شهادت رسيدند. پس از تداوم اين موضوع خدمت رساني دستگاه‌هاي اجرايي به مردم همانند روزهاي قبل ادامه يافت. شركت ملي پست از جمله سازمان‌هايي بود كه همانند گذشته (دوران دفاع مقدس و شيوع ويروس كرونا) وظايف خود را با برنامه‌ريزي منظم و دقيق دنبال كرد. بررسي‌ها حاكي از آن بوده از ابتداي بروز شرايط بحراني در كشور، تاكنون ۷ جلسه ستاد مديريت بحران با حضور مديرعامل، تمامي مديران ستادي و اعضاي كميته پدافند غيرعامل شركت پست برگزار شده است. براي مرسولاتي كه در باجه‌هاي تحويل دپو شده بودند، سازوكاري طراحي شد تا اين مرسولات با توجه به شرايط، به آدرس‌هاي جديد گيرندگان ارسال شوند. همچنين در حوزه خدمات مشتريان نيز اقدامات موثري انجام شد به گونه‌اي كه سامانه مركز تماس امور مشتريان ارتقاء يافت و چهار مركز تماس استاني به مركز تماس اصلي در تهران متصل شد و به اين ترتيب سامانه ۱۹۳ توانست به صورت يكپارچه پاسخگوي تمامي تماس‌هاي مردمي و پيگيري‌ها باشد. محمد احمدي- مديرعامل شركت ملي پست - در نشست با فعالان حوزه تجارت الكترونيك، شركت‌هاي دانش بنيان و استارتاپ‌هاي فعال در صنعت پست و لجستيك خرده فروشي بر حمايت از بخش خصوصي در شرايط خاص تأكيد كرد. به گفته وي با همكاري‌هاي متقابل بين پست و بخش خصوصي به ويژه شركت‌هاي دانش‌بنيان مي‌توان از اين بحران با موفقيت عبور كرد.