خدمات بيمه‌اي در كوتاه‌ترين زمان بايد به مردم ارايه شود

۱۴۰۴/۰۴/۰۵ - ۰۲:۵۱:۱۶
|
کد خبر: ۳۴۶۹۰۹

رييس كل بيمه مركزي در بازديد ميداني از برخي شعب پرداخت خسارت شركت‌هاي بيمه تهران عنوان كرد كه بيمه گران بايد به گونه‌اي برنامه‌ريزي كنند كه كليه فرآيندهاي بيمه‌گري اعم از صدور بيمه‌نامه تا پرداخت خسارت به‌صورت الكترونيكي صورت پذيرد تا مردم بتوانند در كوتاه‌ترين زمان ممكن از خدمات بيمه‌اي بهره‌مند شوند.

رييس كل بيمه مركزي در بازديد ميداني از برخي شعب پرداخت خسارت شركت‌هاي بيمه تهران عنوان كرد كه بيمه گران بايد به گونه‌اي برنامه‌ريزي كنند كه كليه فرآيندهاي بيمه‌گري اعم از صدور بيمه‌نامه تا پرداخت خسارت به‌صورت الكترونيكي صورت پذيرد تا مردم بتوانند در كوتاه‌ترين زمان ممكن از خدمات بيمه‌اي بهره‌مند شوند.
طبق اعلام بيمه مركزي، پرويز خسروشاهي در بازديد ميداني از برخي شعب پرداخت خسارت شركت‌هاي بيمه تهران با تاكيد براينكه ماهيت بيمه‌اي ايجاب مي‌كند كه همواره و در هر شرايطي در خدمت مردم باشد، گفت: علاوه بر حضور فعال فيزيكي، بيمه گران بايد به گونه‌اي برنامه‌ريزي كنند كه كليه فرآيندهاي بيمه‌گري به‌صورت الكترونيكي صورت پذيرد تا مردم بتوانند در كوتاه‌ترين زمان ممكن از خدمات بيمه‌اي بهره‌مند شوند.
وي در اين بازديدها ضمن تشكر و عرض خسته نباشيد به همكاران بخش‌هاي گوناگون صنعت بيمه براي ماندن در كنار مردم و ارايه خدمات بيمه‌اي در طول حوادث اخير، سازوكارهاي پيش‌بيني شده براي پرداخت خسارت‌ها، كسب اطلاع از نحوه ارزيابي و پرداخت خسارت‌ها، نظارت ميداني بر چگونگي ثبت خسارت‌ها را پيگيري كرد.
گفتني است، رييس كل بيمه مركزي طي هفته گذشته نيز بدون اطلاع از برخي از شعب بيمه‌اي شركت‌هاي بيمه‌اي در تهران بازديد كرده بود و شركت‌هاي بيمه‌اي در اين ايام بدون وقفه به ارايه خدمت پرداخته و ارزيابي و پرداخت خسارت‌هاي آنها در كوتاه‌ترين زمان ممكن صورت گرفته است.