مسافران تنها از طريق پايانه‌هاو وب‌سايت‌هاي رسمي‌خريد كنند

۱۴۰۴/۰۳/۳۱ - ۰۲:۰۵:۰۹
|
کد خبر: ۳۴۶۴۲۸

مديركل دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداري و حمل‌ونقل جاده‌اي با اشاره به اينكهنرخ خدمات مسافري در حمل‌ونقل عمومي جاده‌اي افزايش ندارد، گفت: مسافران تنها از طريق پايانه‌ها و وب‌سايت‌هاي رسمي فروش، نسبت به خريد بليت ناوگان حمل‌ونقل عمومي جاده‌اي اقدام كنند.

مديركل دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداري و حمل‌ونقل جاده‌اي با اشاره به اينكهنرخ خدمات مسافري در حمل‌ونقل عمومي جاده‌اي افزايش ندارد، گفت: مسافران تنها از طريق پايانه‌ها و وب‌سايت‌هاي رسمي فروش، نسبت به خريد بليت ناوگان حمل‌ونقل عمومي جاده‌اي اقدام كنند.
به گزارش تسنيم، داريوش باقرجوان با اشاره به رصد، كنترل و ابلاغ نرخ مصوب بليت حمل‌ونقل جاده‌اي در تابلوهاي پايانه‌هاي مسافري و فروش اينترنتي، اظهار كرد: مواردي مبني بر آزادسواري برخي مسافران در خارج از پايانه‌هاي مسافري و دريافت مبالغ اضافه كرايه توسط برخي ناوگان عمومي و شخصي گزارش شده و توصيه مي‌شود مسافران از تهيه بليت از طريق مبادي غيررسمي و خارج از پايانه‌ها جدا خودداري كنند.
او با اشاره به اينكه سازمان راهداري و حمل‌ونقل جاده‌اي كنترلي بر روند فعاليت ناوگان شخصي نداشته و فعاليت اين ناوگان غيرقانوني است، اظهار كرد: در صورت دريافت مبالغ اضافي كرايه از سوي ناوگان حمل‌ونقل عمومي، مسافران مي‌توانند موارد احتمالي دريافت مبالغ اضافي را به صورت 24 ساعته از طريق سامانه پيام كوتاه 2000141، تلفن گوياي 141 و وب سايت مركز مديريت راه‌هاي كشور به نشاني ir .141 .www. اطلاع‌رساني كنند، تا با صدور كد رهگيري نسبت به پيگيري شكايات و رسيدگي به موضوعات اقدام شود.
باقرجوان اظهار كرد: در صورت دريافت مبالغ مازاد كرايه از سوي شركت‌هاي حمل‌ونقل عمومي، در اولين رسيدگي مبالغ اضافه دريافتي به مسافران برگردانده مي‌شود، از سويي همكاران ما در سازمان راهداري و حمل‌ونقل جاده‌اي در پايانه‌هاي مسافري مستقر شده‌اند و مسافران مي‌توانند موارد شكايات را از طريق آنان پيگيري كنند.