۴ ميليون مشتري و ۱۳۵ هزار ميليارد تومان همراهي در «طرح مهرباني» بانك ملي ايران؛ از اعتماد تا موفقيت

۱۴۰۴/۰۲/۱۶ - ۰۰:۵۳:۳۸
|
کد خبر: ۳۴۲۱۰۸

مديرعامل بانك ملي ايران، در همايش «ارزيابي عملكرد سال ۱۴۰۳ و تبيين اهداف سال ۱۴۰۴» با تاكيد بر جايگاه ويژه اين بانك در جلب اعتماد عمومي، طرح «مهرباني» را به عنوان نماد موفقيت و اعتماد ۴ ميليون مشتري معرفي كرد.

مديرعامل بانك ملي ايران، در همايش «ارزيابي عملكرد سال ۱۴۰۳ و تبيين اهداف سال ۱۴۰۴» با تاكيد بر جايگاه ويژه اين بانك در جلب اعتماد عمومي، طرح «مهرباني» را به عنوان نماد موفقيت و اعتماد ۴ ميليون مشتري معرفي كرد. به گزارش روابط عمومي بانك ملي ايران، ابوالفضل نجارزاده با اشاره به جذب ۱۳۵ همت منابع در قالب اين طرح، گفت: «مهرباني حاصل ايده‌پردازي همكاران شعب و اراده جمعي خانواده بانك ملي ايران است؛ طرحي كه با طراحي دقيق، تبليغات موثر و اصلاحات به‌موقع، موفق شد موانع ذهني مشتريان را از ميان برداشته و تهديدات را به فرصت تبديل كند.» وي ضمن تاكيد بر استمرار آسيب‌شناسي، دريافت بازخوردهاي مردمي و برگزاري جلسات كارشناسي براي بهبود طرح، «مهرباني» را الگويي براي طراحي محصولات آينده بانك دانست و افزود: «اين طرح نه‌تنها به گره‌گشايي از مشكلات مردم كمك كرده، بلكه موجب افزايش رضايت همكاران و مشتريان شده است. با رفع موانع سيستمي و تلاش مضاعف، مي‌توان چندين طرح مشابه با دستاوردهاي بزرگ رقم زد.» مديرعامل بانك ملي ايران با اشاره به ارزش والاي اعتماد مشتريان، تصريح كرد: «همكاران بايد در طراحي محصولات جديد، نظرات كارشناسي را جدي بگيرند و با بهره‌گيري از ظرفيت‌هاي بانك، از بروز مشكلات سيستمي و تاخيرها جلوگيري كنند.» نجارزاده موفقيت طرح «مهرباني» را حاصل تلاش جمعي دانست و ابراز اميدواري كرد كه ساير محصولات بانك نيز با همين اراده، مسير موفقيت را طي كنند.